Bukefalos 28 år!

Att vilja föör mycket

Sv: Att vilja föör mycket

Ska börja med det när vi kommit igång lite mer ordentligt :)

Just nu longerar jag av honom överskottsenergin dagligen och skrittar/travar 20m min uppsuttet efteråt, fopkus liger nu enbart på att lösgöra honom i ffa bogen genom ställningar. Till helgen är jag förhoppningsvis mogen att hoppa upp utan longering före så då hinenr jag jobba lite mer med övergångar (förhoppningsvis behöver inte allt mitt fokus ligga på att mjuka upp honom då, det går redan lite framåt på den biten). :laugh:
 

Liknande trådar

Dressyr Någon som har några kloka råd om ni skulle rida en häst som skjuter ut ena bogen (i detta fallet vänster bog) när ni rider? Stor och...
Svar
14
· Visningar
1 679
Senast: JohannaB
·
Ridning Behöver verkligen tips och råd.... köpte för 2 månader sedan ett jättefint, välutbildad och välstammat dressyrsto som jag skulle ha som...
2
Svar
23
· Visningar
4 892
Senast: villhöver
·
Hästvård Hej, jag köpte mitt sto i Maj 2019 och kände ganska direkt att hon inte var samma häst som på provridningen.. hon var ändå rätt framåt...
2
Svar
27
· Visningar
6 019
Senast: sorbifolia
·
Ridning Hej! Jag är medryttare på än äldre ridtravare som för det mesta är en helt underbar häst. Innan jag blev medryttare på henne hade hon...
Svar
15
· Visningar
1 101
Senast: Lager
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Ta studenten
  • Vad är det här?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Fästingmedel på innekatt
  • Kastrera ja eller nej

Hästrelaterat

  • Trollet rymmer
  • Insektsmedel
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp