palle
Trådstartare
Är det bara jag som tycker att attityden hos internetbutiker är minst sagt uruselt när man fått en felaktig vara och vill antingen byta eller lämna tillbaka det man köpt.
Jag har i över en vecka tid försökt få tag på någon som kan tala om ifall det är möjligt att byta det täcke jag köpt och fått i fel storlek, eller om jag måste lämna tillbaka det och få pengarna åter. ...
Först bad dom att jag skulle maila bilder på täcket så dom verkligen kan se att det är fel storlek.
Helt okej.
Men nu när jag ringde och frågade vad som hänt eftersom jag inte blivit kontaktad säger dom att dom inte dels hittar mitt mail och hen ville inte leta så långt tillbaka, 18e, utan ville jag skulle skicka ett nytt.
Hmmm.
Men okej, jag skickade ett nytt mail och satte mej ner och väntade på en respons. ..
Inget hände på flera timmar så då ringde jag igen och hamnade i telefonkö.
Inget fel med det. ..
Men när telefontiden gick ut blev jag bortkopplad utan att få ha pratat med någon. .
Och inte går det att ringa igen då telefontiden är slut.....
Jag har mailat ytterligare en gång utan någon form av respons. ...
Nu undrar jag om jag måste gå med på ett byte eller om jag kan kräva att få pengarna tillbaka direkt ?
Känner inte något större förtroende längre för det företaget. ...
Dom är med på i princip alla större mässor och säljer massor men kundkontakten vid felleverans verkar vara obefintlig. ..
Jag har i över en vecka tid försökt få tag på någon som kan tala om ifall det är möjligt att byta det täcke jag köpt och fått i fel storlek, eller om jag måste lämna tillbaka det och få pengarna åter. ...
Först bad dom att jag skulle maila bilder på täcket så dom verkligen kan se att det är fel storlek.
Helt okej.
Men nu när jag ringde och frågade vad som hänt eftersom jag inte blivit kontaktad säger dom att dom inte dels hittar mitt mail och hen ville inte leta så långt tillbaka, 18e, utan ville jag skulle skicka ett nytt.
Hmmm.
Men okej, jag skickade ett nytt mail och satte mej ner och väntade på en respons. ..
Inget hände på flera timmar så då ringde jag igen och hamnade i telefonkö.
Inget fel med det. ..
Men när telefontiden gick ut blev jag bortkopplad utan att få ha pratat med någon. .
Och inte går det att ringa igen då telefontiden är slut.....
Jag har mailat ytterligare en gång utan någon form av respons. ...
Nu undrar jag om jag måste gå med på ett byte eller om jag kan kräva att få pengarna tillbaka direkt ?
Känner inte något större förtroende längre för det företaget. ...
Dom är med på i princip alla större mässor och säljer massor men kundkontakten vid felleverans verkar vara obefintlig. ..