Avatarer, hur ofta får man byta dem

hur ofta ska man byta avatar?

  • en gång i veckan

    Röster: 0 0,0%
  • Varannan vecka

    Röster: 0 0,0%
  • var tredje vecka

    Röster: 0 0,0%
  • En gång i månaden

    Röster: 0 0,0%
  • en gång i kvartalet

    Röster: 1 0,7%
  • en gång i halv året

    Röster: 2 1,4%
  • en gång om året

    Röster: 2 1,4%
  • när man får lust

    Röster: 81 55,9%
  • en gång om dagen

    Röster: 1 0,7%
  • man väljer en och håller fast vid den

    Röster: 58 40,0%

  • Antal omröstningsdeltagare
    145
  • Omröstning stängd .
Aldrig, om man vill bli igenkänd smidigt 😁.
Jag hör till dom som blir förvirrade av avatarbyten när det gäller aktiva medlemmar. Trots det så bytte jag själv en gång för en herrans massa år sedan, hade innan en bild på en hund (inte min) i många år och bytte då till nuvarande (min numera änglakatt). Denna blir nu kvar, jag tycker om den och den är liksom jag
 
Jag blev medlem för 16 år sedan; samma namn och samma profilbild. Minns att jag gjorde ett försök att byta ut min kattunge (som inte ens är min katt) men det var så obekvämt att jag snabbt bytte tillbaka igen. Det är nu många år sedan jag förlikade mig med tanken att detta är jag på Bukefalos och kommer så förbli.
 
När man vill 😁
Men håller med om att det blir förvirrande när någon "känd" har bytt bild.
Har bytt själv kanske tre gånger, minns inte riktigt.
Nuvarande är ett år, klippt lugg och skickade bild till en kompis som körde bilden i en app. Blev som någon hämtad från the Ring, tycker den är lite festlig 😁
 
Jag har varit medlem sedan 2003 men tog en för lång paus så jag blev tvungen att skapa nytt konto 2012. Samma nick men ny bild. Sedan dess har jag bytt tre gånger, tror jag. Jag är sugen på att byta igen.
 
Jag funderar faktiskt på att byta. Hästen på bilden är såld sedan länge, bilden är tagen för nästan 10 år sedan och har nog funnits här lika länge.
Måste hitta en bra som speglar min profil bara. 😄
 
Ja, men nu börjar man ju känna igen dig igen :up:

Jag byter när jag tagit nyare/mer uppdaterad bild på mig själv. Jag har ju slutat färga håret så då blev jag tvungen att ändra bild såklart, hur ska ni annars känna igen mig :angel:
Bytte inte du och jag profilbild nån gång för hundra år sen, i nån urspårad flamstråd? Eller var det bara jag som snodde din? Blev ett himla liv i alla fall 😂
 
Jag har nog bara bytt en gång sen -05. Eller så har jag haft samma sen dess, det minns jag inte :D

men jag föredrar att folk inte byter så ofta, lättare att komma ihåg vilka de är då :up:
 
Jag blir också förvirrad när folk byter!
Har haft samma i många år. Bilden togs 2008 och jag tror att jag sålde den hästen 2010 så gissningsvis har jag haft samma sen ungefär då.. Minns inte ens vad jag hade innan.
Har bytt användarnamn en gång men bilden fick vara kvar😊
 

Liknande trådar

  • Låst
Hemmet Med tanke på tros-tråden och hur ofta man byter dessa: Hur ofta byter ni badhanddukarna? Alltså de som används i badrummet efter dusch...
11 12 13
Svar
257
· Visningar
8 577
Senast: Hedinn
·
Hemmet Behöver hjälp med tips hur jag ska göra eller vem ska kontakta för byta till ny sockel (och sladd), på denna lampa. Hade hoppats skulle...
Svar
4
· Visningar
371
Kropp & Själ Någon som använder menstrosor som primärt mensskydd? Jag har testat menskopp nu några månader och känner att det inte är något för mig...
Svar
7
· Visningar
777
IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen...
7 8 9
Svar
172
· Visningar
6 169
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp