Avatarer, hur ofta får man byta dem

hur ofta ska man byta avatar?

  • en gång i veckan

    Röster: 0 0,0%
  • Varannan vecka

    Röster: 0 0,0%
  • var tredje vecka

    Röster: 0 0,0%
  • En gång i månaden

    Röster: 0 0,0%
  • en gång i kvartalet

    Röster: 1 0,7%
  • en gång i halv året

    Röster: 2 1,4%
  • en gång om året

    Röster: 2 1,4%
  • när man får lust

    Röster: 81 55,9%
  • en gång om dagen

    Röster: 1 0,7%
  • man väljer en och håller fast vid den

    Röster: 58 40,0%

  • Antal omröstningsdeltagare
    145
  • Omröstning stängd .
Egentligen bryr jag mig inte om hur ofta folk byter sina avatarer men av någon anledning skaver det att byta min egna.

Jag bytte användarnamn och avatar när jag återvände för typ 10år sedan. Ibland tänker jag att jag ska byta ut min dammiga krukväxt men nä, den speglar mig väl bra på något vis. 😅
 
Jag minns bara en tidigare användarbild, en otydlig på en ponny i snö:heart Kan eventuellt haft denna även före den men någon gång verkar nuvarande blivit avklippt så mina bukehamstrar skulle behöva ett tydligare porträtt ;) Isåfall är en hyfsad rekonstruktion av tidigare scen troligt!

Väldigt konservativ men hellre att folk byter bilder än namn :laugh:
 
Jag byter regelbundet, förändring förnöjer! ;) De brukar få hänga med i 1-3 år, men därefter vill jag oftast byta. Däremot avskyr jag när andra byter :p speciellt om de haft sina i flera år.

När jag var med i ulvlekarna bytte jag betydligt oftare just för att förvilla, kommer ihåg att det blev liv när jag och en annan användare hade samma avatar :angel:
 
Jag har haft samma avatar ända sedan man kunde ha en.
I början kunde man inte ha avatarer minns jag. Däremot har jag för mig att man under en period kunde ha en signaturbild som dök upp under varje inlägg man gjorde, och jag hade en som jag tyckte så himla mycket om! (men vet inte var den finns idag)
Blev nostalgisk och kände mig tvungen att leta upp arkiverade sidor från tiden innan avatarer... :D
1674377816262.png
 
Aldrig. Fjäll är inte särskilt förändringsbenägna.



Skämt åsido uppskattar jag att din nya avatar är så enkel att koppla till ditt namn @Tranan, så det bytet gör inte så mycket. @AraSlei byte nu nyligen däremot kommer det ta tid att vänja sig vid :mad: Tur att Louie är så gullig!
Inser att jag alltid registrerar avataren men sällan användarnamnet när jag slöscrollar Buke.
 
jag byter väldigt sällan, men nuvarande racerföl blir nog snart utbytt. Den är numera 10 år och såld.
 

Liknande trådar

  • Låst
Hemmet Med tanke på tros-tråden och hur ofta man byter dessa: Hur ofta byter ni badhanddukarna? Alltså de som används i badrummet efter dusch...
11 12 13
Svar
257
· Visningar
8 577
Senast: Hedinn
·
Hemmet Behöver hjälp med tips hur jag ska göra eller vem ska kontakta för byta till ny sockel (och sladd), på denna lampa. Hade hoppats skulle...
Svar
4
· Visningar
371
Kropp & Själ Någon som använder menstrosor som primärt mensskydd? Jag har testat menskopp nu några månader och känner att det inte är något för mig...
Svar
7
· Visningar
777
IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen...
7 8 9
Svar
172
· Visningar
6 174
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp