Avgångsvederlag samt A kassa...

firren

Trådstartare
Hej!
Undrar om någon skulle kunna hjälpa mig lite fort.

Nu är det så att jag har blivit erbjuden ett avgångsvederlag från företaget jag jobbar hos.
Jag har räknat ut att jag kommer att bli utan A-kassan i ca 6 månader. Men undrar nu hur det blir med stämplingen efter de 6 månaderna. Hur mycket kommer a-kasse ersättningen ligga på?
När jag bara kollar på min månadslön skulle jag ungefär få 10.000 kr av a-kassan. Gäller denna summa även efter min uppsägning med avgångsvederlaget?

Vore super om någon skulle försöka hjälpa mig! Har tänkt ringa facket men är tyvärr inte öppet nu... (nervös) :P

Liknande trådar

Skola & Jobb Svårt få till en vettig rubrik. Men hur fungerar det egentligen i följande scenario: Fast heltidsjobb. Sjukskriven 50% sen flera år... 2
Svar
20
· Visningar
1 921
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 952
Senast: malumbub
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som... 2
Svar
24
· Visningar
5 512
Senast: Sasse
·
Juridik & Ekonomi Är ni med i facket? A-kassa? Jag funderar på att gå ur. Har aldrig haft svårt att få jobb, har aldrig varit arbetslös, har behövt... 7 8 9
Svar
167
· Visningar
11 137

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka