B****S bästa tips!

Vimsan

Trådstartare
Kikade in på en viss sida där de säljer hästsaker på internet, nämner inga namn :angel:

Och vad hittar man på B****s bästa tips? Jo detta bett

Har aldrig stött på någon som rider på ett sånt bett, men eftersom det är på sidan "bästa tips" så kommer väl alla köpa såna nu :rofl:

Sv: B****S bästa tips!

Det är typ sånt som är utgående lr nåt. Typ Orkantäcket också, det finns inte på täckessidan, men på tipssidan.

jag vill bara påminna er om att tråden är över ett år gammal ;)

Vet att tråden är gammal, men sidan tycker jag är bra! Hittat jättebilliga saker som jag är nöjd med (shoppade utgående regntäcken, 200kr styck, fanns bara min häst storlek kvar)

Ja, visst är sidan bra, men sen gäller det att den som beställer tänker rätt också. Själv fyndade jag ett par billiga tömmar! :banana: Ponnytömmar ska tilläggas! :p :rofl:

I vår lokala ridsportbutik här i stan rekomenderas detta bett som det perfekta unghästbettet;) :confused: :D :eek:

Jag har faktiskt ALDRIG sett någon rida med ett sådant där bett... Till vilken typ av häst är det ett bra alternativ? O.o

Daaah!!! Fattar du inte att det är till en siames häst med två munnar??

:rofl: Lozzan är TRÖTT!

Usch usch usch, snälla! Köp INTE sånt bett!! Det har DUBBEL "nötknäppareffekt"! http://web.telia.com/~u49818651/Bettbibliotek/catrans.htm Läs om nöfknäppareffekten här..
Jag tror inte att någon av er menade allvar med att ni skulle köpa det bettet, men bäst att "förvarna" innan någon går och köper det: "åh, nya modebettet" :devil: :crazy:

Sandra S skrev:
Usch usch usch, snälla! Köp INTE sånt bett!! Det har DUBBEL "nötknäppareffekt"! http://web.telia.com/~u49818651/Bettbibliotek/catrans.htm Läs om nöfknäppareffekten här..
Jag tror inte att någon av er menade allvar med att ni skulle köpa det bettet, men bäst att "förvarna" innan någon går och köper det: "åh, nya modebettet" :devil: :crazy:

:bow: :bow: Bra varning... kan meddela att jag rider Pållen på rakt gummibett :banana:

Dude, du är antagligen skrämmande nära sanningen O.o
:p

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 446
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 864
Senast: Juli0a
·
Avel Skulle vi inte kunna ha en tråd där vi länkar alla sidor vi vet där man kan hitta tävlingsresultat/bedömningsresultat/tidigare avkommor... 2
Svar
20
· Visningar
5 599
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka