Bukefalos 28 år!

Babyvakt/monitor

Sv: Babyvakt/monitor

Men det finns ju hur mycket som helst som mänskligheten klarat sig utan förut, men som underlättar vardagen idag. Lekhjälm tycker inte jag är alls samma sak, för man kan ju inte låta bli att ha koll på sitt barn bara för att barnet har en hjälm på sig.

Jag vill inte låta min son sova utomhus utan babyvakt, för det blir ett jäkla springande för mig att kolla honom var femte minut. Alternativet hade varit att han får sova inomhus, men det mycket, mycket besvärligare.
 
Vi har Biltemas variant. Har inte testat ngn annan så jag kan jämföra. Bor på landet och har vagnen utanför vardagsrumsfönstret så vi tänkte att vi inte behöver satsa så mycket pengar. Visar temperaturen i vagnen,lyser blått när det är ljud i vagnen, 300m räckvidd. Äter batterier men vi kör laddningsbara. Iof sover vår unge ute flera timmar/dag.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag tror jag behöver byta telefon. Batteriet börjar ge sig, jag måste ladda minst två gånger per dag. Det är en OnePlus 6T så den har ju...
Svar
2
· Visningar
412
Senast: sthu
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 637
Senast: Roheryn
·
Träning I kölvattnet av Helgstrandsskandalen vill jag slå ett slag för grundridning (och markträning) och då menar jag inte lätt klass, utan...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
8 141
Senast: Bison
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
10 342
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp