Back on Track, nät eller fleece?

Emmie_75

Trådstartare
Jag ska köpa ett back on track täcke (har ryggvärmaren idag men den är så svår att använda på ett bra sätt) och hade bestämt mig för nättäcket pga att det känns mest användbart nu sommartid. Men så läste jag någon som skrev att det inte var lika bra som fleecetäcket eftersom det inte alstrar samma värme?
Någon som har erfarenheter kring detta?
Hur är de i storlekarna?
 
Sv: Back on Track, nät eller fleece?

Jag har ryggvärmaren. Köpte bred kardborre billigt på biltema och sydde fast på insidan av några innetäcken. Väääldigt prkatiskt. Då flyttar jag den bara mellan de olika innetäckena så får jag lagom varmt täcke under hela vintern. Tycker det är mkt mer praktiskt än att vara "bunden" till ett täcke som ändå inte räcker hela vintern, och jag vill inte behöva ha dubbla inne i stallet, och som dessutom kan gå sönder till skillnad från padden.
 
Sv: Back on Track, nät eller fleece?

generellt så är de tjockare produkterna bättre än de tunna. Tex. de tunna benpaddarna är inte lika bra som de tjocka.
 

Liknande trådar

Träning Back on track.. när ska man använda det och när ska man inte använda det? Jag har täcke som vi använder inför träning och tävling i...
Svar
1
· Visningar
900
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Funderar på att köpa en Back on Track Posture Reminder. Någon som har erfarenhet? satt den bekvämt eller skaver den vid armhålorna...
Svar
1
· Visningar
675
Senast: Leeelot
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 163
Senast: inverterad
·
Utrustning Man blir ju gärna lite shoppningbenägen när man har en häst med problem som man tror sig kunna förbättra på så sätt, men jag vet att det...
Svar
12
· Visningar
2 043
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp