Badhus för frusna

• Småbarn
  • Trådstartare Trådstartare Coop
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 477

Coop

Trådstartare
Lillen behöver varm bassäng och gärna att det kanske inte är massor med folk. Ingen plaskdam utan att man kan simma lite.

I Örebro (någon som kan rekommendera ett bad där, mer än Gustavsvik som är för kallt i simbassängen), har fått tips om Hallsberg någon som varit där?

Tar emot alla tips :bow:

Sv: Badhus för frusna

Hörde igår när vi var på babysim att Eyrabadet ska vara varmt, har aldrig varit där själv fast vi bor typ grannar med stället.
Brickebackens bad, där vårat babysim är, är rätt varmt tror dom har samma temperatur jämt. Annars är Hagabadet varmt på torsdagar, för då har dom babysim.
På Gustavsvik är väl nöjesbadet varmt men lite dyrt för att bebis ska få plaska.

Hoppas du hittar något bra stället!

Sv: Badhus för frusna

Kumla har extra varmt på tisdagar och lördagar och söndagar. Vi går på babysim i Hallsberg. Deras undervisningsbassäng är stängd för renovering så vi är i familjebadet och de hävdar att det är över 30 grader, men det känns kallare. Annars gillar jag Hagabadet, men det har du ju redan fått tips om innan.

Liknande trådar

Småbarn Min fyraåring har en längre tid upplevts lite trött. Vi har frågat om det hos vårdcentralen när han varit där i andra ärenden men det... 2
Svar
38
· Visningar
1 399
Senast: VLMF
·
Fritid Vi tänker oss kanske till Åland i slutet av augusti :). Ingen av oss har varit där, så vi tar tacksamt emot alla tips! Vad gör man, vad...
Svar
0
· Visningar
245
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 939
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
4 103
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka