Bukefalos 28 år!

Badkläder *inspotråd*

Jag funderar på den här bikiniöverdelen. Jag är trött på bikinis som sitter halvdant och tänker köpa något från freya eller likande. Dock via engelsk hemsida för att få det till vettigt pris.
ATLANTIS-LAGOON-AS3959-SOFT-TRIANGLE-BIKINI-TOP-AS3961-CLASSIC-BRIEF-F.jpg
 
@Red_Chili Den där ser himla bra ut särskilt om man har lite byst att jobba med liksom :).

Mitt stora problem är underdel. Kan inte för mitt liv hitta nåt som jag tror kommer passa min förbenade kropp :rage:.
 
@Red_Chili Den där ser himla bra ut särskilt om man har lite byst att jobba med liksom :).

Mitt stora problem är underdel. Kan inte för mitt liv hitta nåt som jag tror kommer passa min förbenade kropp :rage:.
Jag kan i princip garantera att den är tokbra, jag har flera bikinis och bhar från freya och fauve (samma tillverkare men med olika namn av någon anledning) och de är underbara, tyvärr har jag krympt ur mina bikinis :(

När det gäller underdel så kör jag på ett par svarta shorts från dressman ;) Jag vill ha shorts, vägrar annat. Helst skulle jag ha något som är hälften så långt som vanliga herrshorts men inte lika tight som shorts för kvinnor brukar vara. Och svart. Jag vägrar annat än svart. Har hittills inte hittat den perfekta underdelen...
 
@Red_Chili Ah, skönt ändå att du vet vad du vill ha! Jag har ingen aning om vad jag känner mig bekväm i, vad jag ser bra ut i. Urk.
 
Jag kör på baddräkt om jag måste bada.
Har en blommig och en randig med lite ben och rynk över magen. Fina båda två och sitter bra.

Seafolly heer märket, finns lite överallt. Snygga som satan med lite kurvor som vantrivs i bikini.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin En hbtq-förening jag följt ett tag och haft kontakt med har lite träffar då och då, och nu ska vara i en simhall/badhus. Jag är väldigt...
Svar
11
· Visningar
1 281
Kultur Jag behöver tips på vad vi kan hitta på på nyårsafton. Vi brukar alltid åka nånstans och äta nåt gott (inget fancy, bara gott). Men i år...
Svar
14
· Visningar
716
Mat Precis som det står i rubriken undrar jag vad ni ska äta till middag idag. Tänker att de kanske kan bli en tråd för lite inspiration...
Svar
4
· Visningar
369
Senast: pepp
·
Hemmet Mitt täcke börjar tyvärr sjunga på sista versen och jag funderar på att investera i ett nytt. Efter lite googlande inser jag att...
Svar
17
· Visningar
635
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp