Bärbar dator!

M

mariiaE

vad ska jag ha för modell? priset spelar ingen större roll..
användning;
mycket bilder, en del musik, Gärna att det följer med ngn bildredigerings pogram, typ photoshop. Annars får man väll köpa det till. Sen surfa och skoljobb.. det skadar ju inte om den ser bra ut ;)
jag vet inte riktigt vad jag tycker om mac.... finns det filmredigerar pogram å allt som finns på pc?
 
Sv: Bärbar dator!

den lät ju riktigt bra! men ngn annan som har lite förslag ? =)
 
Sv: Bärbar dator!

jag vet inte riktigt vad jag tycker om mac.... finns det filmredigerar pogram å allt som finns på pc?

En ny Mac kommer med iLife, en programsvit med bl.a. iMovie där du kan redigera filmer. Allt som du kan tänkas behöva följer antingen med eller finns som gratisprogram någonstans. Om du inte har väldigt specifika behov, men det lät det inte som. :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Inte bara musik påverkar min energi och mitt sinnes- och känslotillstånd. Jag blir även påverkad av platser. (Och träd. Och stenar. Och...
Svar
0
· Visningar
501
Senast: cassiopeja
·
IT & mobiler Jag är i akut behov av att köpa en ny dator då den jag har är gammal och inte helt stabil. Egentligen borde vilken enkel skitdator som...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 480
Senast: Shaggy
·
IT & mobiler Jag har börjat tröttna rejält på min nuvarande bärbara dator och behöver/vill köpa mig en ny. Jag har för nuvarande en Lenovo G710...
Svar
5
· Visningar
677
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
27 927
Senast: EmmaW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Omplacera problemhund?
  • Tråden för spår
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp