Bukefalos 28 år!

Bästa hårinpackningen

kolblakkur

Trådstartare
Mitt hår är SÅ torrt :arghh: Skulle behöva ge det en dunderkur med hårinpackning. Vilken hårinpackning rekommenderar ni? Håret är ofärgat.
 
Jag tycker denna är bra:
1642686400702.png
 
Mitt hår är SÅ torrt :arghh: Skulle behöva ge det en dunderkur med hårinpackning. Vilken hårinpackning rekommenderar ni? Håret är ofärgat.

Mina favoriter är Sebastian Dark Oil Mask, Christophe Robin Regenerating Pear Mask och Paul Mitchell Awapuhi Keratin Intensive Treatment. Jag har supertorrt hår och hårbotten så jag lägger alltid i i hårbotten också.
 
Senast ändrad:
Om den är bäst vet jag inte med riktigt bra var det iaf....jag provade olivolja🙈
Jag har alltid haft torrt, strävt och poröst hår men nu var det extremt. Satt i coronakarantän och var desperat.
Hade i olivoljan i tort hår och lät det sitta i ca 40 min. Tvättade sen håret som vanligt med shampo och balsam. Jösses vad lent och följsamt det blev 😮
 
Screenshot_20220120-145131.png

Jag kör med den här sedan flera år. Har jätte problem med mitt hår pga av sjukdom som ställer till de med torrt hår och att de faller av.
 
Arganolja har typ räddat mitt torra, slitna hår. Köper billig på stormarknaden, Klippoteket eller Proffs.
 
Hjärtligt! De har både i flaska och lite specialinpackning på plåtburk, som med fördel kan låta sitta i 8h. Kallas för hår-spa/hårmask, med doft av karamell. :D De är ekologiska och biologiskt nedbrytbara med svensk rapsolja som bas, helt utan parabener.
Jag har deras schampoo och balsam och tycker det fungerar toppen till mitt hår.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej Jag har ett hår som blir flottigt väldigt fort och ser fettigt ut efter bara någon dag. Jag duschar håret 2 gånger i veckan då jag...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 797
Senast: CaisaCax
·
Kropp & Själ Mitt hår gör mig galen. På dagen är det torrt och statiskt och varje morgon är det flottigt och stripigt som om jag sovit i ett...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 101
Senast: CaisaCax
·
Kropp & Själ Jag söker alla tips på hur man på ett mindre smärtsamt sätt reder ut trassligt hår. Källan till problemet är ett litet barn med...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 997
Senast: Ms_Antrop
·
Kropp & Själ Jag har använt denna hårgele från Moroccanoil i flera år, men nu har de slutat tillverka den😫😫😫 Behöver tips på ersättningsprodukt! Jag...
Svar
0
· Visningar
269
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp