Vilken telefon ska jag köpa?

Mitt förslag, utifrån att du skriver att du dels vill ha en liten telefon och dels inte vill lägga så mycket pengar, är faktiskt en iPhone SE trots att det är en halvgammal modell idag. Du kan hitta nya i kartong för 2000-2500 och begagnade i toppenskick för 1500
Lånar tråden lite och undrar vart du hittar dessa - tradera? Eller någon annanstans?

Min SE sjunger på sista refrängen (tyvärr, hade gladeligen haft kvar den länge till) och jag vill så inte byta till en större variant.
 
Uppdatering; Det blev en IPhone 8. Håll tummarna för att batteriet håller bättre än den förra iPhonen... och tack för hjälpen alla! :bow:
Batteriet håller bättre om man alltid laddar mobilen som man ska (men oftast inte gör :o :cool::angel:).
Dvs aldrig låta det ladda ur helt och aldrig låta den ligga kvar på laddning när batteriet är fulladdat.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är väldigt sugen på att byta ut min iPhone SE mot ny telefon med en bra kamera, men jag vill inte lägga ner allt för mycket pengar...
2
Svar
24
· Visningar
2 245
IT & mobiler Så. Mobilen död och jag behöver köpa en ny direkt, typ imorgon så fort affärerna öppnar... Jag vill såklart inte byta ner mig till en...
Svar
7
· Visningar
1 066
Senast: Trott
·
IT & mobiler Min samsung dog i en brutal klämolycka i en bildörr förra sommaren. Sedan dess har jag varit fast med en äldre iphone med trasig kamera...
Svar
1
· Visningar
799
Senast: Petronella
·
Äldre Som rubriken lyder så behöver jag en ny (smart) telefon då min nuvarande börjar sjunga på sista versen på riktigt :down: Det är en...
2
Svar
31
· Visningar
2 687
Senast: Akerman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp