Bästa stället att köpa...

S

Spider84

Bents bok Ridning på Kandar och hans filmer (med dansk text och tal, om nu inte svenskt kommit ut).

Jag vet också att C.E har köpt Gueriniérè's bok någonstans. Eller rättare sagt det var någon som (lagligt) kopierade boken så att man fick bibban som en bunt med A4 papper.
Är det någon som vet vart hon gjorde det. Hon är ju lite upptagen nu ( :D ) av förklarliga anledningar så jag vill inte störa henne med sådant.

Hoppas att det är okej att jag frågar här inne Jegra. Kanske inte riktigt passar, men det finns ju inget annat bra ställe att lägga det direkt.

Är det för övrigt någon som har ett tips på någon annan bok eller så som är ett måste i "samlingen" hemma. Har lite pengar över nu så det är därför jag köper på mig de ovanstående.
 
Blä vad allt ska vara dyrt!
Nu måste jag ju bara ha "The Royal Art of Riding" också när jag fick syn på den!!

Usch det kommer ju att gå på....2220kr. :crazy:
Tror inte att jag ska berätta för pojkvännen om det! :angel:
 
Hihi...det är nog bäst att du håller tyst om det! ;)

The royal art of riding är visserligen tjusig att titta på, men vill man ha fakta/tips så är det ju bättre att lägga pengarna på de andra tre filmerna. Om man nu inte har pengar i överflöd förstås... :p
 
:crazy:
Kanske ska skippa den och önska mig den i julklapp eller något sånt. Då kommer jag ju ner i...tänker...mattegeniet är igång :o ...1760kr i alla fall. Usch fortfarande alldeles för mycket pengar.

Nåja första ska en portuguesa, som jag lånar pengar till, och en begagnad hoppsadel inhandlas samt att damsadeln ska fixa iordning. Sen får filmer och böcker köpas, men det borde räcka till det tycker jag, men jag har ju en tendens till att vara penga optimist. :D
 
Livrustkammaren i Sthlm är det ställe där du kan beställa kopior, vilket bok som helst ur biblioteket tror jag. Vet inte vad det kostar.
 

Liknande trådar

Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 202
Senast: QueenLilith
·
Hundhälsa Hej! Jag står i ett svårt dilemma, min Malinois hane Herax på 3.5år har sen dec 2020 haft rörelsestörningar och olika symptom ifrån...
Svar
2
· Visningar
2 126
Senast: WildWilma
·
C
Avel Tänkte att jag skulle visa för alla uppfödare här inne vad Heimdal sa på föreläsningen i Västerås på Häst 2006. Tråden är startad med...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
8 230
Senast: Animor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp