Heimdahl om Exteriör och hållbarhet...

Sv: Heimdahl om Exteriör och hållbarhet...

nej hopphästklubben HAR ABSOLUT INGENTING med detta att göra, det var bara att jag snurrade till det i huvet, du skulle till championatet o ville lägga pratet i samband med det och jag bara spånade på... Nejdå nejdå vi kan be ameo att ta bort mitt inlägg!
 
Sv: Heimdahl om Exteriör och hållbarhet...

pialotta skrev:
nej hopphästklubben HAR ABSOLUT INGENTING med detta att göra, det var bara att jag snurrade till det i huvet, du skulle till championatet o ville lägga pratet i samband med det och jag bara spånade på... Nejdå nejdå vi kan be ameo att ta bort mitt inlägg!
:D nejdå hon behöver inte ta bort inlägget det var bara jag som inte förstod kopplingen...Jag ville alltså flytta föreläsningen till championatsveckan då jag tror att flera av oss ändå är samlade på en och samma plats - dessutom så har alla lång tid på sig att planera in detta.

Helen
 
Sv: Heimdahl om Exteriör och hållbarhet...

Det är faktiskt en BRA ide att lägga en föreläsning då!!!
 
Sv: Heimdahl om Exteriör och hållbarhet...

Vilken vecka är championatveckan? Jag kan nog komma, men med bebis, eftersom jag är barnledig då.
 
Sv: Heimdahl om Exteriör och hållbarhet...

ja, instämmer, det är en bra tidpunkt!
Så, Kima kanske skall fråga om han vill ha informellt "kafferep" en kväll, eller om han föredrar en offentlig föreläsning och så beter vi oss därefter?
 
Sv: Heimdahl om Exteriör och hållbarhet...

Jag kan nog inte följa med om det flyttas till Skåne, blir alldeles för långt att åka.
 
Sv: Heimdahl om Exteriör och hållbarhet...

Om man får vara med fast man är bara är en nyfiken nybörjare på området? Isf är jag på.:bump:
 
Sv: Heimdahl om Exteriör och hållbarhet...

Jag har varit i Gbg på Scandinavium i några dagar.

Tror Ni verkligen att Heimdahl har tid på championatsveckan?
Han som är så engagerad i det som händer då på Flyinge skulle jag kunna tänka mig att han har häcken full hela dagarna och säkert middagsbjudning på kvällen eller vila.
 
Sv: Heimdahl om Exteriör och hållbarhet...

kima skrev:
Jag har varit i Gbg på Scandinavium i några dagar.

Tror Ni verkligen att Heimdahl har tid på championatsveckan?
Han som är så engagerad i det som händer då på Flyinge skulle jag kunna tänka mig att han har häcken full hela dagarna och säkert middagsbjudning på kvällen eller vila.
Jag tror också att det är mkt runt omkring honom men vi kan inget få veta förrän vi frågat. Har du möjlighet att höra med honom om han kan någon av dagarna den veckan på kvällstid ?

Helen
 
Sv: Heimdahl om Exteriör och hållbarhet...

... är det nå´n som vet om det blev något?
Isf, hur var det?
Om inte, när, var, hur?
Jag tycker att det verkar spännande och vill hemskt gärna vara med.
Jag kan både koka kaffe och baka. ;)
 

Liknande trådar

Träning Jag har funderat lite på dessa stora halvblod som finns idag kontra förr att deras mankhöjd kan ligga mot en 180 cm. Många hästar dör i...
8 9 10
Svar
185
· Visningar
10 684
Senast: Marita73
·
Kropp & Själ Jag har ungefär sedan nyår flera dagar i veckan känt att "något är på gång", som att jag håller på att bli sjuk men det inte bryter ut...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
7 842
Senast: manda
·
Avel En slags spin off på diskussionen om vad som gör en hingst intressant. Att avla är ju alltid en avvägning där man väljer mellan olika...
8 9 10
Svar
189
· Visningar
12 553
Senast: Karoliten
·
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 008
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp