Heimdahl om Exteriör och hållbarhet...

Sv: Heimdahl om Exteriör och hållbarhet...

Jag är också intresserad så länge vi håller oss på västkusten!

/Jenny
 
Sv: Heimdahl om Exteriör och hållbarhet...

jennyjenny skrev:
Jag är också intresserad så länge vi håller oss på västkusten!

/Jenny
Väkomna Diamonia och jennyjenny :bow:

Helen
 
Sv: Heimdahl om Exteriör och hållbarhet...

Athena, Kima, Stommen, Alexia, Poff, Alladin, Belize, Mimus, Pia_lotta, oz_joj Sara-Ida & Jag själv - nu är vi tolv stycken :D ( eller har jag glömt någon ? )

oz_joj kan du inte höra av dig när du vet om vi får låna lokalen. Själv ska jag jobba natt hela helgen men får försöka hålla mig uppdaterad via mitt arbete om det finns möjlighet.

Diamonia & Jennyjenny. Vem av er är en fena på Kaffekok :angel: :D

Helen
 
Sv: Heimdahl om Exteriör och hållbarhet...

Min syster som bara smygläser här inne vill gärna följa med!
 
Sv: Heimdahl om Exteriör och hållbarhet...

Datumet låter bra för min del, om nu sista märren behagat föla (2 juni 330 dygn).
 
Sv: Heimdahl om Exteriör och hållbarhet...

clownen skrev:
Athena, Kima, Stommen, Alexia, Poff, Alladin, Belize, Mimus, Pia_lotta, oz_joj Sara-Ida & Jag själv - nu är vi tolv stycken :D ( eller har jag glömt någon ? )

oz_joj kan du inte höra av dig när du vet om vi får låna lokalen. Själv ska jag jobba natt hela helgen men får försöka hålla mig uppdaterad via mitt arbete om det finns möjlighet.

Diamonia & Jennyjenny. Vem av er är en fena på Kaffekok :angel: :D

Helen
Eftersom jag är en sällsynt dålig kocka så är jag mycket stolt över att kunna mästra en kaffepanna :D
Så jag ställer upp!
 
Sv: Heimdahl om Exteriör och hållbarhet...

Jag är väl ngt bättre kock än kaffekokare, men jag assisterar gärna!
 
Sv: Heimdahl om Exteriör och hållbarhet...

clownen skrev:
oz_joj kan du inte höra av dig när du vet om vi får låna lokalen. Själv ska jag jobba natt hela helgen men får försöka hålla mig uppdaterad via mitt arbete om det finns möjlighet.

Hej!
Sorry sent svar, har varit på Grevagården hela helgen...
Vi får låna klassrum sa min rektor, jag kan lämna något paket kaffe som tack, brukar uppskattas bland personalen (jag dricker inte kaffe själv) så lokal = gratis. MEN det är vanliga (nåja, finns flera oerhört fina) klassrum med vanliga obekväma stolar ;) . Vet att ett av rummen är väldigt stora (jag har inga lektioner där) så där kan man vara om det blir många. MEn (igen) jag är bortrest lördagen före midsommar så då vet jag inte om ni kan få låna lokal. Jag lovade nämligen att öppna, låsa, städa och larma efter oss...

Ni kan inte 10-11/6? Den helgen kan jag säkert låna en lokal, får bara dubbelkolla så inget annat sker då men det brukar det inte göra...

Hinner man med både K-H H och stuteribesök samma dag? Jag hänger gärna med på båda om det hinns med och med liten brasklapp för min son, han är så liten så jag ammar fortfarande (dock kan säkert pappa ta huvudansvaret den dagen).
 
Sv: Heimdahl om Exteriör och hållbarhet...

Ni kan inte 10-11/6? Den helgen kan jag säkert låna en lokal, får bara dubbelkolla så inget annat sker då men det brukar det inte göra...
Då arbetar jag :crazy:

Helen
 
Sv: Heimdahl om Exteriör och hållbarhet...

Jag arbetar med den 10-11 juni.


Ev ligger det en bra tävling helgen 17-18 men jag avvaktar.
 
Sv: Heimdahl om Exteriör och hållbarhet...

clownen skrev:
Då arbetar jag :crazy:

Helen
Då kanske ni får köra på utan mig den helgen ni föreslog innan men jag törs inte svära på att ni får låna lokal på skolan. Ska jag fråga?

Alltid svårt att hitta dag då alla kan. Föresten, kanske Heimdahl själv är väldigt upptagen... Vi kanske är optimistiska att tro att han kan redan i juni, vem vet?
 
Sv: datum

Nu har jag fått datum för min Vancouverresa; 16-25 juni. Om träffen blir 17e kan jag alltså inte komma.
hälsn pialotta
 
Sv: datum

pialotta skrev:
Nu har jag fått datum för min Vancouverresa; 16-25 juni. Om träffen blir 17e kan jag alltså inte komma.
hälsn pialotta
Då föreslår jag att vi tar detta i höst eftersom att vi nu är flera som inte kan vid det datum som var sagt - det är alltid roligast om så många som möjligt kan :smirk: Dessutom så får är det kanske bättre att vara ute i mer god tid om Heimdal bokas långt i förväg - om han nu har lust att komma.

Själv så ska jag ner till unghästchampionaten i höst och kommer att då bo på Scandic - Star Hotel kanske fler ska ner och kan tänka sig att vi kanske får till ett möte där när ändå många är på plats :confused: Eller vad säger ni andra ? Förresten så kom jag på att det finns ju konferens rum att hyra på hotellet :banana:

Helen
 
Sv: datum

Oj, jag hade missat fortsättningen på tråden :o
Satt och började bli upprörd över att jag nog inte kan den föreslagna helgen, för då har jag både ponnytrav på hemmabanan och ponnyutställning på hemmaridklubben samtidigt :crazy:. Besvärligt med många järn i elden... :D

Jag skulle jättegärna gå på kafferep med Heimdahl! :D
Men tror ni verkligen att det behöver annonseras om det? Ska vi verkligen ha en SÅ stor församling, så att man har svårt för att nå fram med sina egna funderingar pga att det är åtta före som vill yttra sig? Tror ni inte att det blir mer givande om man är lite färre?

Jag var på seminarium om hållbarhet med bland annat Heimdahl (+hovslagare +några ryttare m.fl) förra hösten. Där var så mycket folk att det inte var nån ide att försöka komma med några funderingar. Man hade hamnat så långt bak i "yttrandelistan" att man skulle hunnit glömma det man velat säja + att ämnet ofta hamnat låångt från det man själv velat säja när man väl kommit så långt :(
Så JAG skulle nog hellre se en något mindre folksamling...
Har någon kollat upp hur mycket betalt han skulle vilja ha? OM han ens är intresserad?
 
Sv: Heimdahl om Exteriör och hållbarhet...

Funkar troligtvis för mig, beroende på vilken dag det blir.
 
Sv: datum

du har så rätt ameo, men clownens förslag är också jättebra.Kanske vi talar om två träffar, en lite större organiserad typ "Heimdahl har en föreläsning på Hopphästklubben om exteriörens betydelse för hållbarhet" i Lund under championatsveckan och en mindre veckan efter eller så.
det viktigaste är att han blir underrättad om våra planer så att han kan reagera och titta i sin almanacka... Iofs kan jag ringa men jag är nog inte den bäste, clownen känner du dig lite manad kanske? Någon som är med i Hopphästklubben av oss?
 
Sv: datum

Oj, jag hade missat fortsättningen på tråden :o
:eek: Hur kan du missa den viktigaste tråden på hela forumet :confused: :D

Satt och började bli upprörd över att jag nog inte kan den föreslagna helgen, för då har jag både ponnytrav på hemmabanan och ponnyutställning på hemmaridklubben samtidigt :crazy:. Besvärligt med många järn i elden... :D
För mig hade det valet varit enkelt om du hade det samtidigt som föreläsningen :rofl: :angel:

Men tror ni verkligen att det behöver annonseras om det?
Kanske inte - jag tror att det kanske är fler som vill vara med härifrån som inte vill träda fram :angel: :D Kanske fler kan om vi nu skjuter upp det till championatet - då har man ju längre tid på sig att planera in det...

Har någon kollat upp hur mycket betalt han skulle vilja ha? OM han ens är intresserad?
Jag tror att det var Kima som skulle kontakta honom så då frågar nog hon samtidigt...

Helen
 
Sv: datum

pialotta skrev:
du har så rätt ameo, men clownens förslag är också jättebra.Kanske vi talar om två träffar, en lite större organiserad typ "Heimdahl har en föreläsning på Hopphästklubben om exteriörens betydelse för hållbarhet" i Lund under championatsveckan och en mindre veckan efter eller så.
det viktigaste är att han blir underrättad om våra planer så att han kan reagera och titta i sin almanacka... Iofs kan jag ringa men jag är nog inte den bäste, clownen känner du dig lite manad kanske? Någon som är med i Hopphästklubben av oss?
:confused: vad har hopphästklubben med detta att göra - nu känner jag att jag inte riktigt förstår kopplingen...

Helen
 

Liknande trådar

Träning Jag har funderat lite på dessa stora halvblod som finns idag kontra förr att deras mankhöjd kan ligga mot en 180 cm. Många hästar dör i...
8 9 10
Svar
185
· Visningar
10 889
Senast: Marita73
·
Kropp & Själ Jag har ungefär sedan nyår flera dagar i veckan känt att "något är på gång", som att jag håller på att bli sjuk men det inte bryter ut...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
7 915
Senast: manda
·
Avel En slags spin off på diskussionen om vad som gör en hingst intressant. Att avla är ju alltid en avvägning där man väljer mellan olika...
8 9 10
Svar
189
· Visningar
12 697
Senast: Karoliten
·
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 050
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp