Bästa torrfodret enligt dig?

Sv: Bästa torrfodret enligt dig?

Till mina damer: Magnusson Meat & Bisquit. De fungerar mycket bättre på det än på andra foder. Fodret innehåller inte massor av konstig "skit" som det brukar göra i foder och det är dessutom svensktillverkat.
Jag tror dock inte att det går att säga "Det här fodret är bäst" eftersom olika hundar fungerar olika på olika foder.
 
Sv: Bästa torrfodret enligt dig?

Jag har min tjej pa 'grain free' (fritt fran sad altsa) och hogprotein foder. Hennes mage mar toppen, ingen gas... inga allergier och hon ar aktiv och pigg... och palsen glanser sa folk stannar oss pa gatan for att fraga vad jag matar henne med.:p
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vår tyska spets har nyss fyllt 1 år. När han var liten hade han ofta ont i magen, vilket blev bättre med åldern samt när vi började...
Svar
5
· Visningar
954
Senast: Fetaost
·
Hundhälsa Hej! Har fött upp en kull med valpar, där den valpen jag valde att själv behålla alltid haft väldigt dålig aptit. Jag fick "tvinga"...
Svar
8
· Visningar
1 644
Senast: Bison
·
Övr. Hund Jag har testat ett torrfoder som faktiskt fungerar förvånansvärt bra till mina färskfoderätande hundar. Med "testat" så menar jag att...
Svar
18
· Visningar
1 427
Senast: Sofie.S
·
Hundavel & Ras Disclaimer: jag kan ingenting om hundar. En mycket nära vän (och tillika min stallägare) har världens bästa hund. Eller ja, egentligen...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 131

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp