Bakslag i ensamträningen

J

Jejjen

Min 6 mån valp har plötsligt levt rövare i lägenheten när hon var ensam i ca 45 min. Ensamträningen har gått bra fram tills idag. Hon har haft lite tendens att gnaga på lite saker, men inget allvarligt och verkar inte tycka det är speciellt obehagligt att vara ensam.

Förrän nu då... Det måste ju ha hänt något, eller kan hon plötsligt ha kommit på att hon absolut inte vill vara ensam?!?! Antar att det bara är att börja om från början. :crazy:
 
Jag vet precis hur du har det. Vid 6 månader kommer de in i en trotsålder och glömmer allt man lärt dem, men det blir oftast bra igen ganska snabbt. Håll ut!
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 128
Senast: Snurrfian
·
Hundträning Min mamma gick plötsligt bort i söndags och jag har därför hennes 4-åriga mittelspitz hos mig just nu. Han har i princip aldrig lämnats...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
21 414
Senast: Vassi
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 372
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Vi fick ju hem en 7 mån cockerkille för 5 veckor sedan. Jättego, enkel att ha med sig, går snällt i koppel, är snäll mot alla inklusive...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 414
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp