Bukefalos 28 år!

Banta hund

En röd liten söt tik vore inte fel! :D (En bekant har dessutom skaffat just det, men hon klipper den i fåniga frisyrer. Jag vill ha mer.. praktisk vardagsfrisyr så jag blir som tur är inte lockad av hennes bilder)

Vill också ha en röd, och en tik :D tycker dom är så himla fina! Svarta är så svåra att fota också ;) haha.
Är inte heller så förtjust i frisyrerna, så jobbigt att underhålla dessutom, lättare att b
Ja åh, hade en kort period en nästan-granne med en mörkt röd mellanpudel. herre jösses vilken läckerbit han var :D

+ @Red_Chili En röd tik vore verkligen drömmen (betydligt lättare att fota än en svart också :D )
Nä, nu måste vi sluta skriva om sånt här, är nog valpsugen efter valptråden jag slaviskt följer :cautious:
 
Vill också ha en röd, och en tik :D tycker dom är så himla fina! Svarta är så svåra att fota också ;) haha.
Är inte heller så förtjust i frisyrerna, så jobbigt att underhålla dessutom, lättare att b


+ @Red_Chili En röd tik vore verkligen drömmen (betydligt lättare att fota än en svart också :D )
Nä, nu måste vi sluta skriva om sånt här, är nog valpsugen efter valptråden jag slaviskt följer :cautious:
Klart du ska ha en till! :D
 
Bild!

12246649_10153055058416841_8622548979423445339_n_56671e299606ee7171fedd85.jpg

Hemsk klippning, hade ett nytt skär som var helt fruktansvärt att klippa med, tog mig över 2 timmar... :banghead:
 
Om jag matade mina hundar vad som star pa pasen (Acana) skulle de bada vara small feta. Tva aktiva rottisar behover, till deras sorg, forvanansvart liten mangd mat.:angel:

Instämmer.

Mängden som står på påsen ska man nog se mer som ett riktvärde. Jag brukar ge hellre mindre mängd och sedan utvärdera efter en tid hur hunden ser ut i hullet. Dvs minska/öka vid behov då.

Min labbe skulle också bli en tunna om hon fick äta mängden som står angivet på hennes foder..och hon är konstant hungrig så det är en svår balansgång dock
 

Liknande trådar

Hästvård Hej. Har nyss bytt hagkompis till min lekfulla 5åring. Innan så gick han med en 2 år äldre häst som tydligt var ledaren i hagen. Dom...
Svar
3
· Visningar
1 583
Senast: Freazer
·
Hundhälsa Hej! Jag ska försöka göra en lång historia kort... min hund på 1.5 år blev sjuk i akut pankreatit i början av april. Han blev inlagd...
Svar
2
· Visningar
2 394
Senast: niardasp
·
Hästvård Kan börja med att säga att jag inte vill outa mig alltför mkt, den som vet vem jag är vänligen håll det för dig själv. Nyligen hyrde...
2
Svar
38
· Visningar
9 676
Senast: Lavinia
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 869
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp