Bukefalos 25 år!

Banta katt

Holger har också blivit en tjockis och behöver gå ner lite.

Vi kör torrfoder (bozita) en dl per katt på tre olika matställen. Och blötmat (bozita eller latz) två gånger/dag.

Minikatten som är kattunge får blötmat cirka 4 gånger om dagen men äter knappt något torrfoder. Vi har tur att Holger inte är så jätte förtjust i blötmat överlag så han vill inte ha när Minikatten äter.

Wille

Trådstartare
Min stora katt är en gluffgluff. I kväll åt hon först upp sin egen portion och sen åt hon upp nästan allt av vad lillkatten lämnade :meh: .

Förvisso ska hon väl ha mer mat än den lilla, men så stor skillnad är det inte på dem.

Liknande trådar

Övr.Katt Min högt älskade moster gick bort i lördags och nu har jag hennes fina katt boende hos mig. Bondkatt, runt två år (har exakt...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 200
Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
2 256
Övr.Katt Min katt bor hemma hos mina föräldrar medan jag jobbar utomlands, fick en bild på henne nyss och inser att hon nog gått upp i vikt en...
Svar
13
· Visningar
1 888
Katthälsa Jag har stora problem med min hon katt. Hon föddes ensam utan syskon, inga döda kattungar föddes utan bara hon. Hon är korsning...
Svar
17
· Visningar
2 535

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ta med sitt husdjur
  • Falska paket-SMS?
  • Dejtingtråden 33

Hund, Katt, Andra Djur

• Slagsmål 🙄
  • Hur frusna är era hundar?