Bara glad... :))

Milene

Trådstartare
Ville bara skriva och berätta om en underbar stund ikväll..:
Dottern, 6 år, ville rida på shettisen, också 6 år...
Vi lekte ridskola i paddocken, hon hoppade ett gigantiskt hinder på nästan 20 cm, och sen hade vi balansträning...
Hon red utan sadel och träns, först i skritt, sen i trav i båda varven, och det funkade SÅÅÅ bra, och dom var SÅÅÅ söta ihop!!!:love:
Tog upp kameran och filmade lite, och då frågar dottern flera gånger: "Går det bra?" Underbara unge, det skulle ju egentligen vara JAG som frågade henne hela tiden...;)
Och solen lyste igenom regnmolnen, och blåsten slet i både man och hår, och detta var en UNDERBAR stund som jag hoppas att jag aldrig glömmer...
Ville bara dela med mig...!
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 059
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Har skrivit om det i VGV-tråden någon gång och känner att jag skulle behöva några goda råd. Dottern har börjat nypas, när hon ska sova...
Svar
8
· Visningar
1 497
Senast: Johanna1988
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 317
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 703
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp