Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Melker snart 10 månader. Kryper bara ett par steg, han tar sig fram genom att ställa sig på knä- kasta sig framåt- dra sig en bit med armarna sen börja om igen. Attans vilken fart han får upp Började med det vid 8 månader.
Har även han en gåstol som han tokgillat och haft full fart i här hemma. Nu förtiden duger den dock inte utan han ska gå, hela tiden! Antingen med läragåvagnen, med stöd av möbler eller när man håller i honom. Går stadigt och håller nästan inte alls stöd i den som går med honom.
Reser sig mot allt och står själv utan stöd kortare stunder, ramlar inte utan sätter sig stadigt ner. Har till och med gått 2 steg från stolen till mig utan stöd.
Dottern (nu 3 år) kröp inte alls. Började hasa på rumpan då hon var runt 11 mån gammal, stälde sig och gick längst med möbler då hon var 12 mån, gick vid 14 månader och började först efter detta att prova att krypa. Hon tog sig också fram snabbt i gåstolen och pratade mycket och tidigt. Är inget jag skulle oroa mej för!
Kropp & Själ
Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
Hästmänniskan Jag upplever definitivt att de är svårare att få bort från cobbarna/de med behåring. De andra tar behandlingen på ordentligt och visar...