Bukefalos 28 år!

Barnrum med hästtema - tips?

Det finns väggdekorer (väggdekaler) med häst som är jättelätt att sätta upp och ta ner hur många gånger som helst utan att tapeten blir skadad. Vi köpte My Little Pony-dekaler till dottern och arrangerade och flyttade på dem hundra ggr innan vi alla var nöjda.
Är verkligen ett superalternativ för att kunna förändra rummet under en kort period!
Åh, har sett sådana i förbifarten men visste inte att de var så bra. Ska kolla in!
 
Den drömmer jag om fast jag är vuxen! :love: @Cam om du gör sängbotten till stall och behöver hästar, så pm:a mig. Jag har en drös med gamla Breyer som ligger bortglömda i en kartong och garanterat skulle trivas i stallet. :)
Men åh, vilket fantastiskt fint erbjudande - tack! :heart Hör av mig om det blir så :).
 

Liknande trådar

Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 451
Senast: Tjôta
·
Hemmet Jag har precis köpt en bostadsrätt till ett riktigt bra pris. Dock behöver den fräshas upp då tapeterna är hemska. Det är en etta...
2
Svar
20
· Visningar
2 553
Senast: MiniLi
·
L
Hemmet Jag har relativt nyligen flyttat och ska tapetsera om i vardagsrummet. Det är ett STORT rum, sitter antikvita tapeter på väggarna idag...
Svar
11
· Visningar
1 368
Senast: liten82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp