Hjälp! Tapetval/färg?inredning?

Sv: Hjälp! Tapetval/färg?inredning?

rostapeten var jätte fin! Undrar om den finns på colorama här? blir det för mycket med röda rosor när jag har så mkt rött annars?

Du får gå dit och fråga! Jag såg den på Nordsjö Ide och Design här i Linköping.
Annars kanske man kan beställa från internet på någon sida?

Nej det kan säkert bli bra, men du får tänka på att hålla det avskalat. Inga röda detaljer mot den väggen utan bara vitt och välj det röda med omsorg i resten av rummet. Var försiktig med svart också för risken finns att det blir bordellkänsla över det hela annars..

den är ingen taklist i vardagsrummet? Du menar bården kanske? Gardinerna hänger bara där tillfälligt ska helt klart köpa nya.

stången vid sovrummet ska målas vit, eller svart och kapas av i rätt längd

sängstomme få rinte plats, inte sängbord heller. men jag tänkte köpa en lång hylla att ha ovanför sängen där jag ställer 3 tavlor på? vad tror ni om det?

Ska jag köra helt vitt inne i sovrummet? Lite tråkigt? tänker mest på att jag inte får plats med några möbler eller någonting där inne förutom sängen då, som inte ens har någon stomme? Kommer nog bli svårt att få sovrummet att se snyggt ut.

Aha, såg ut som en list på bilden ;)
Hylla ovanför sängen kan säkert bli bra!

Jag skulle köra vitt, det är ett säkert kort. Tråkigt behöver det inte alls vara!
Satsa på snygga tavlor på den där hyllan och välj en snygg färg på textilerna till sängen.

bakom klädhängaren har tanken slagit mig att gå lite crazy med någon snygg tapet. !

Ja, det kan nog bli snyggt!
 

Liknande trådar

Hemmet Jag har bott i mitt hus i snart 10 år. När jag flyttade in var barnen 1 och 4, så det har slitits rätt bra på ytskiktet. Det är öppen...
Svar
5
· Visningar
663
Senast: nyttnick
·
Hemmet Hjälp mig hitta en fin färg till hallen! Är en långsmal hall utan eget fönster, således måste färgen vara ljus. Har en inbyggd äldre...
Svar
6
· Visningar
994
Senast: cewe
·
Hemmet Och behöver nu lista ut hur jag ska renovera den. :nailbiting: Jag var duktig i slöjd och bild på mellanstadiet men har inte hållit i...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 531
Senast: Ullmerkott
·
Hundhälsa Jaa, jag igen… Otur som få har vi nu… Började med hornhinneskada, vid tredje återbesöket som var i torsdags så hade vi hornhinneskada...
Svar
9
· Visningar
2 963
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp