Barnvagnsfrågor!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Barnvagnsfrågor!

jag och en kompis diskuterade nyss skillnaderna mellan Brio och emmaljunga, och deras emmaljunga är visserligen lättare men väldigt mycket bredare, vilket är ett klart problem i bilen...
Vi har en brio kombi, men jag fundera på att bara använda liggdelen första tiden när det är som varmast och sen bytta till sittdelen och ev köpa en hårdlift istället, just för att det bli smidigare med sittdelen i att få in i bilen osv.
 
Sv: Barnvagnsfrågor!

Det är så himla olika det där vad man gillar, elin hatade verkligen vagnen i början så det var bara att använda BB selen, vilket var ganska skönt att man slapp lyfta vagnen i början i och ur bilen, men oj vad mycket enklare det blev hemma när hon lärde sig att sova utan närkontakt hela tiden...
 
Sv: Barnvagnsfrågor!

Nä, tror inte jag kommer att känna mig bekväm med bärsele eller en bärsjal, tror lite också att det kan komma att kännas rätt tungt.
 
Sv: Barnvagnsfrågor!

Det var i din först mening som jag uppfattade lite negativt, det där om att din man köpt vagnen. fel av mig.
 
Sv: Barnvagnsfrågor!

Jag har sålt alla mina vagnar ( förutom tvillingvagnen som jag köpte för en tid sedan), det käns lite tomt, för då blev mina barn automatiskt stora.....
 
Sv: Barnvagnsfrågor!

Är en brio nova mindre än en brio kombi ( den med hårdlift)?
Lycka till med barnvagnen! Det är svårt att välja....därför skrev jag denna tråden, trodde jag skulle få hör lite positiva och negativa saker med de olika sorterna.....
 
Sv: Barnvagnsfrågor!

Det verkar som om emmaljunga har blivit klumpigare nu än för 6 år sedan. Synd, jag tyckte att det var en liten och smidig vagn som hade allt man behövde och var lätt att köra.
 
Sv: Barnvagnsfrågor!

Jag tror att brio novan är lite mindre, den är ju en ren sittvagn. Den är iallafall lägre och går att fälla ihop utan att ta isär chassi och själva sittdelen. Men som sagt, det gäller att kolla runt lite för försäljarna verkar säga olika saker i olika affärer.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp