Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mitt hår är hemskt (har alltid varit frizzigt och slitet, men nu har klimakteriet gjort det sju resor värre). @Modest eller någon annan som vet: Är det någon idé att testa tex bara shampot från K18, tror ni? Eller måste man gå all in? Jag är en person som inte alls är intresserad av skönhetsprodukter/-procedurer, men om det gått att, på ett mycket enkelt vis, få håret att se liiite mindre hemskt ut hade jag blivit glad.![]()
Mitt hår är hemskt (har alltid varit frizzigt och slitet, men nu har klimakteriet gjort det sju resor värre). @Modest eller någon annan som vet: Är det någon idé att testa tex bara shampot från K18, tror ni? Eller måste man gå all in? Jag är en person som inte alls är intresserad av skönhetsprodukter/-procedurer, men om det gått att, på ett mycket enkelt vis, få håret att se liiite mindre hemskt ut hade jag blivit glad.![]()
Tack för råden, @Modest !Allt är grekiska för mig, men ska kolla upp!
Köpte tillslut Nioxinprodukterna (trots att jag hittade en del skräckberättelser om folk som typ tappat allt hår när de testat)… Men Buke kan ju inte ha fel, tänkte jag.Har använt i lite mer än en vecka nu och tycker faktiskt det gör skillnad. Håret känns mindre ”frizzigt” - återfuktat liksom (men inte alls på ett flottigt vis). Jag tappar mindre hår också, det fastnar mycket mindre hår i borsten tex. Nästan inget alls faktiskt. En del ramlar av vid tvätt, men mindre än förut. Det där leave in-skummet gör först håret lite läskigt, men det går bort om man borstar igenom det efter det har torkat. Återstår att se om det fortsätter så här, det tar ju lång tid att verkligen se något riktigt resultat. I vilket fall, tack för tipset, @Modest !
![]()
Jag äääälskar La’dore wonderbalm och deras hårolja! Använder wonderbalmet i duschen som en inpackning, tar sedan jättelite som leave in och så i med lite olja sen. Mitt risiga hår har blivit riktigt fint faktiskt! Försökt få alla mina vänner att köpa i alla fall inpackningen, är helt såld och man skulle kunna tro att jag är sponsrad.(Obs är ej det.) Försöker också blåsa håret när jag duschat men det är inte alltid jag ids.
Sen har jag också Dr Ceuracle Scalp DX scaling schampo som mitt hår och min hårbotten också gillar otroligt mycket.
Här är en till wonderbalm-älskare!! Har håroljan värmeskydd? Är lite för lat för fler steg i hårrutinen![]()
Rakapparat menar du?
Här är en till wonderbalm-älskare!! Har håroljan värmeskydd? Är lite för lat för fler steg i hårrutinen![]()