Bästa proteinpulvret

Bukefalos 30 år!

kolblakkur

Trådstartare
Jag behöver få i mig mer protein och söker därför ett proteinpulver att dricka till frukost. Det behöver vara gluten- och laktosfritt och ej ha skarp, syrlig smak.

Vad rekommenderar ni?

Jag har inte testat mina protein- o måltidspulver från Kiano så mycket ännu men gillar deras superfoods och tycker de har trevliga ingredienser! Jag vill verkligen inte äta massa sötningsmedel.

Clear Whey can ju va en idé, blir mer juice- än milkshakekänsla av det. Smakat både Protein.se's och Holistics å de är goda :)

Jag gav upp att hitta ett pulver som jag inte tyckte smakade blä och köper propud milkshake i enliterstetra. När jag räknade på det blev det ungefär samma literkostnad som pulver eller till och med lite billigare (om man köper tetran, småflaskorna blir apdyrt)

Jag gillar denna, smakar som man gjort tunn milkshake på pucko ungefär. Vet att vanilla finns i tetra med men osäker ang övriga smaker.

IMG_2298.webp

Jag gav upp att hitta ett pulver som jag inte tyckte smakade blä och köper propud milkshake i enliterstetra. När jag räknade på det blev det ungefär samma literkostnad som pulver eller till och med lite billigare (om man köper tetran, småflaskorna blir apdyrt)

Jag gillar denna, smakar som man gjort tunn milkshake på pucko ungefär. Vet att vanilla finns i tetra med men osäker ang övriga smaker.

Visa bifogad fil 184028
Men den är för god. Jag hade lätt druckit upp den på en dag.

Visa bifogad fil 184028
Den kör jag också med.

Core Frukost Meal, Äpple/kanel - smakat havregrynsgröt

Inte laktosfri, men jag är laktosintolerant och klarar den så beror nog på hur känslig du är

Lånar tråden och frågar om det finns något protein-vaddomhelst utan sötningsmedel?

Massvis.

Jag köper vassleprotein utan sötning och smaksättning på Bulk.

Men där finns även diverse veganska som är helt rena, som ärt, soja, ris, hampa. Av dom gillar jag hampa bäst.

Kan man göra i ordning på morgonen och ha i kylen under dagen? (Frågar åt en kompis :angel: ).

Min uppfattning är att allt sjunker men alltså säkert, bara skaka om! Jag gillar deras egen skakgrej men har ingen erfarenhet av andra. Skuffar i lite i mina smoothies (oftast Bravos färdiga) och har med halva (hela ofta 😅) dagen i stallet utan kyl osv.

Liknande trådar

• Vad kan vi äta?
  • Bästa schampot i vanlig livsmedelsbutik
  • Det här med att komma på vettig mat
  • Äta mer protein!

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat