Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har haft mina i fem år, daglig användning, och det är först nu de har blivit slitna, så nej, jag håller inte med.Men hållbarheten är ju under all kritik? De blir sjukt dyra om man behöver köpa 6-10ggr så många par som i andra varianter.
Har också zacsess som hängt med i flera år. Har två par jag köpte 2020 som jag velat byta ut men dom är hela än så vill inte kasta demMen jag har även hört många som är nöjda med Zaczess så hade jag inte föredragit Maya Delorez grip så mycket hade jag nog faktiskt testat ett par såna.
Jag har haft mina i fem år, daglig användning, och det är först nu de har blivit slitna, så nej, jag håller inte med.
Märkligt. Jag har, som andra i tråden, haft i flera år och de är i jättefint skick.Mina tog slut på mindre än 6 månader vid användning typ varannan till var tredje dag.
Håller med. Jag har alltid både mobil och nycklar med mig när jag rider, och framför allt på sommaren när man inte vill eller kan ha jacka är det guld att ha två fickor. Så därför är Function de som passar mig bäst ur det hänseendet. Men gillar att Performance har hällor för skärp om man skulle behöva. I vinterridbyxorna måste jag ha det, för annars är de för stora.Har också zacsess som hängt med i flera år. Har två par jag köpte 2020 som jag velat byta ut men dom är hela än så vill inte kasta demGripen är så gott som slut och de är lite väl stretchiga nu kanske
och ser ju väl använda ut, men de är dom som används mest också.
Kl
Har MD function, performance och compression. Function är toppen! Men compression är för tjocka och åker ner på mig. Performance är nog bland de bästa, men jag hatar att de bara har en ficka eftersom jag alltid har lypsyl, nässpray och AirPods med mig förutom mobilen. Tappade ur aiprodsen ifjol när jag tog upp mobilen så de blev överkörda på grusvägen![]()
Har ett par vita performance också och det är perfekt för då behöver jag inte lasta fickorna fullaHåller med. Jag har alltid både mobil och nycklar med mig när jag rider, och framför allt på sommaren när man inte vill eller kan ha jacka är det guld att ha två fickor. Så därför är Function de som passar mig bäst ur det hänseendet. Men gillar att Performance har hällor för skärp om man skulle behöva. I vinterridbyxorna måste jag ha det, för annars är de för stora.
Jag och dottern har flera par Function "mellan oss" och de äldsta är över fem år och väldigt flitigt använda. Inte ett enda par har gått sönder (förutom ett par som var med om en elak avramling på grus men det tycker jag inte riktigt räknas). Personligen uppskattar jag också att de går att köpa helt oskodda, för jag gillar inte klister alls.Märkligt. Jag har, som andra i tråden, haft i flera år och de är i jättefint skick.
Nu så gillar jag inte riktigt silikon (oftast, vissa är okej) så just nu har jag nästan enbart Bohemian horse.
Deras yogins (inte all year) är väldigt stretchiga.
Tyvärr verkar vissa modeller vara lite längre nu, så jag fick vika dem några cm. MEN de har stor mesh nere i benet så det blir inte bylsigt. Och de är väldigt tunna.
Jag är 162cm.
Jag har funderat lite på ett par såna, men så tänker jag på de hemska mocksskodda ridbyxor man hade i ungdomen (som blev superstela och inte hade stretch alls) och tvekar lite. Hur är de i storlekarna?Nu så gillar jag inte riktigt silikon (oftast, vissa är okej) så just nu har jag nästan enbart Bohemian horse.
Deras yogins (inte all year) är väldigt stretchiga.
Tyvärr verkar vissa modeller vara lite längre nu, så jag fick vika dem några cm. MEN de har stor mesh nere i benet så det blir inte bylsigt. Och de är väldigt tunna.
Jag är 162cm.
Alltså de är inte som riktig mocka, mycket mjukare material.Jag har funderat lite på ett par såna, men så tänker jag på de hemska mocksskodda ridbyxor man hade i ungdomen (som blev superstela och inte hade stretch alls) och tvekar lite. Hur är de i storlekarna?