Bästa transportskydden.

Sv: Bästa transportskydden.

*KL*
Noen som har bilde på Mark Todd BAK skydd ???
Fram skydden ser jo bra ut, lurer på hvordan de til bakben ser ut :p

Ser nästan precis ut såhär:

33903.jpg

Ändra färgen på fodret, kantbanden och ta bort pessoamärket och sätt dit ett Mark todd istället ;)

Jag gillar mina svarta från Bucas, täcker och sitter bra!

jag har pessoa och är jättenöjd med dem! tjocka ger bra stöd och skydd. sen är de så snygga! de kostar 800kr.

jag har mark todd skydd och bucas fast använder bara mark todd skydden. jag har aldrig uppfattat mina som stela..
de äe lite söndertrampade längst ned men ponnyn har aldrig varit söndertrampad så jag är nöjd :)

PA151544.jpg

Överlägset bäst är det att linda med tunna paddar och fleecelindor! Det sitter stabilast och är lättast att röra sig i. Annars gillar jag Bucas och Finn Tacks låga, i korrekt storlek. Sitter som en smäck!
Både mina hästar och jag hatar såna stora, höga som går över knäna på hästen, som Mark Todds och Pessoas som det redan finns bilder på i den här tråden...

Mina favoriter är Mark todd och Horseware
Åker jag längre lindar jag hästen med back on track + boots

sh198.jpg

JAg har de blå och de är kanonbra. Går högt upp på benen och karborr som sitter ordentligt.

Jag har Equi-Guard-skydden från H**ks, ser i princip likadana ut som Mark Todd, fast billigare :idea:

Equi-gard skydden är kassa, bakskydden är JÄTTE stora, men framskydden sitter bra. Mark Todd är de bästa jag haft.

*kl*
har haft buccas innan -superbra och bra kavlite
har nu fårn ostäcket bra dom oxå,men had hellre haft buccas igen

Jag älskade mina sveaskydd som jag hade till ponnyn. Köpte sedan till hästen men passformen är minst sagt USEL. Bakskydden är nån dm eller två för låga för att nå hasen på tänkt ställe dessutom är samtliga skydd tokbreda. :confused: Min häst är förvisso en rejäl 170+ men ändå :crazy:

hade låga till ponnyn höga till hästen.

Har ett par underbara från Event!
760104.JPG

dock upp&ner på denna bild...!

Har inte haft det enkelt att hitta skydd som passar, men dessa sitter perfekt :love:

Jag brukar använda paddar, extralånga fleecelindor och boots. Sitter helt klart bäst på min pålle, och är inte lika "klumpigt" som transportskydd. Men överväger att köpa transportskydd att ha på hemvägen från tävling då det inte är kul att linda och greja om det ösregnar ute och är mörkt... Då blir det nog Pessoaskydd, har klämt lite på dem i butiken...

Jag har ett par Pessoa och dom är såå snygga :love: Tjockt och slitstarkt material med förstärkningar nere vid hoven. Inte haft dom så länge men de är super hitills! Nån annan hade satt in en bild så det behöver jag ju itne,

Vad tycker ni om PonnyP***ts transport skydd?

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 369
Senast: Silje
·
Foder & Strö Hej! Jag behöver tillsätta mangan, koppar och zink till min Foderstat. Vet ni någon mineralblandning som innehåller hög andel av dessa... 2
Svar
32
· Visningar
1 378
Utrustning Jag har tidigare om åren tagit in hästarna dagtid pga alla hemska bromsar som jagat dem men även så de fått vila lite från solen och...
Svar
15
· Visningar
760
Senast: lytesout95
·
Utrustning Har insett att jag behöver en ny håltång, den gamla gör knappt hål längre😏Men vilken är den bästa egentligen? Vore tacksamt med lite...
Svar
12
· Visningar
466
Senast: ptr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31
  • Hönstråden II