Batteridrivet aggregat - Rutland

sassiball

Trådstartare
Någon som har erfarenhet av det? Jag skulle behöva ett aggregat till, och undrar om det som Hööks har är något att ha? 1.7 Joule. Det är ingen jättehage, högst 1 km tråd sammanlagt.

Sv: Batteridrivet aggregat - Rutland

Jag köpte ett rutland esb 202 i våras. Jag är supernöjd! Ihop med ett sprillans nytt fritidsbatteri så fungerade det klockrent. Hagen är ca 1-1,5hektar, vad det nu kan tänkas bli i omkrets (mattehjärnan har semester).

Med mitt gamla aggregat/batteri så höll strömmen i 2-3dagar... Med den nya kombinationen behövde jag inte ladda på en månad o då plockade vi ner hagen så den hade säkert gått ett bra tag till. Det var bra sjuss på strömmen i tråden trots mycket vegetation.

Mitt gamla aggregat gav inte ens i närheten så mycket stöt som det nya.

Liknande trådar

Anläggning Har någon här bra koll på aggregat? Jag har de här i dagsläget (2 hagar med 10 resp 8 km tråd). Kan man se utifrån siffrorna hur mkt de... 2 3
Svar
51
· Visningar
3 400
Senast: Pudlan
·
Anläggning Hej Jag har tänkt skaffa häst igen inom de kommande månaderna. Då jag inte har tillgång till mitt gamla privata stall så håller jag nu... 2
Svar
26
· Visningar
3 627
Senast: Angel
·
Hundavel & Ras Min man har stora drömmar, vilket ju är bra, men samtidigt väldigt lite insikt i hur det ser ut i det verkliga livet, känns det som... 2 3
Svar
56
· Visningar
11 011
Senast: machafuko
·
Utrustning Hej hej lingonsvejs :D Jag har lite frågor. 1. Jag har tänkt virka en huva åt hästen men hittar verkligen INGET mönster. Vore det...
Svar
1
· Visningar
2 763
Senast: pajaztar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• GVFÖ 2025
  • Jobba som veterinär
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur