Bukefalos 26 år!

BE kort - hur svårt/dyrt är det?

Leoni

Trådstartare
Ni som som har kompletterat ert B-körkort med E-behörghet vid senare tillfälle på körskola, hur många lektioner tog det? Och var ni duktiga på att köra redan innan?
Funderar på det men måste budgetera lite innan, jag kör rätt illa så det kommer nog att ta ett tag.
Vad kan man räkna med?

//Leoni

Jag fick mitt betalt av LRF/kunskapslyftet, men jag tror jag körde en stadskörningslektion och en lektion i hinderbanan. Ja, jag kunde backa innan...
Det du ska göra är att träna backning hemma, alldeles gratis. Det finns egentligen ingen anledning att göra det på skolan, det är ändå bara träning som gäller.
Däremot var jag vid flera tillfällen och gjorde teorifrågor, men det är väl ändå gratis om man kör på skolan antar jag?

B

**BORTTAGEN**

Kontakta närmaste ridklubb, dom kan ha en studiecirkel o då kostar det nästan inget. Ca 4000 kr blev det för oss. Men ju fler desto billigare antar jag...? Då kan man ju öva tillsammans (på ridbanan kanske där det är inhägnat.. :rofl:

Liknande trådar

Hästmänniskan vill inte klaga men tycker det är oerhört svårt att hitta en medryttarhäst :/ vet inte hur många gånger jag läst ett inlägg om en...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 220
Fordon Ni som tagit BE-kortet, hur mycket jobb var det? Var det svårt? Mycket teori? Vad ingår i det praktiska? Hur många lektioner tog ni på...
Svar
9
· Visningar
754
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
12 574
  • Artikel
Dagbok Frågan har väl ställts om och om igen men nu står jag här och ber kloka buke om råd, om någon orkar läsa. Haft en mindre sund relation...
2
Svar
32
· Visningar
3 535

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2022
  • Kattsnack #9

Hästrelaterat

Omröstningar