Sv: Beach 2014 del II
Hoppar in i tråden!
Jag är en 25-årig student. Studerar till sjukgymnast/fysioterapeut i Uppsala. Anmälde mig för ett par veckor sedan till Stockholm Marathon 2014

Haha, så det är bara att börja träna..
Jag har löptränat lite lätt ett par år, men aldrig riktigt fått rutin och kontinuitet i träningen - så nu tänkte jag ta mig i kragen. Har sprungit lite lopp (vårruset, tjejmilen, halvmarathon) vilket jag tycker är roligt och ger lite extra motivation.

Började skriva träningsdagbok för ett par veckor sedan för att hålla reda på mig själv, funkar bra!
Min plan just nu:
- löpträning 2 ggr/vecka
- yoga 1 gång/vecka
- styrketräning 1 gång/vecka
(- ridning 2-3 ggr/vecka)
När vintern kommer igång på riktigt så har jag tänkt att jag ska köpa klippkort och satsa på spinning, simning och annan gruppträning. Ska försöka löpträna ute, men får se hur det funkar.. Min sambo brukar löpträna på vintern men det är ju olika hur vi fungerar

Jag hoppas på mycket snö så jag kan åka längdskidor!
Mitt första mål är att få
rutin på träningen, man brukar ju säga att den bästa träningen är den som blir av... Efter det så måste jag ta tag i min kost, äter alldeles för oregelbundet och alldeles för dåligt (mycket sötsaker). Har dock blivit bättre på att göra iordning frukost till mig själv kvällen innan!

Men mer planering av min kost behövs för att jag ska "hålla mig inom ramarna". Har lååånga dagar i skolan så man måste verkligen ha med sig en rejäl matsäck..
Nu ska jag köra ett yogapass här hemma, älskar verkligen yoga