Beach 2014 del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014 del III

+ Emtherlia, Jenka

Tack :banana: Det känns redigt bra!!

villagegirl: Visst är det så! Jag har dessutom en priolista som består av Skola, Jobb och Häst. Och utöver det vill jag gärna ha det välstädat också, så när det är fixat är det lättast att träna :angel: Idag har jag fixat skola och häst, jag har lite städning kvar - sedan bär det av på löprunda igen!

Senast ändrad:

KL

Naprapat bokad till den 21a! :)

Emt: Gött med träningsvärk imorn! ;)

Tassen: Gud vad skönt att få den operationen gjord snart, måste kännas som en stor lättnad.

+ Yllva + Zass: Jag vet, det är ju inte extremt, men ååh. Jag väger 6,5 kg mer än i somras. Jag har ingen karaktär... :p
Och imorgon är det fest och middag och på fredag examen. Men efter det hoppas jag kunna komma igång igen. Kommer inte hinna med träning heller då det är packning, flytt och städ som gäller. Men jag ska vara tillbaka i form. SNART!

TAck för peppen! Kram på er!

Och jag väger 8 kg mer än vad jag gjorde i augusti förra året. ;) Tror jag gick upp dem rätt snabbt så det har inte tagit 1,5 år direkt...

Förstår att det inte känns så kul, men ni fixar det både Sleepan och Chili! Ett litet steg i taget bara för att skapa bra vanor igen :)

kl

Jag har bokat träningsdejt klockan 8 imorgon bitti :D Känner jag mig bra ska jag springa lite lugnt, om inte så får det bli promenad bara. Kuperat elljusspår står på schemat! Måste bara se till att komma upp ur sängen :p

Eller svinjobbigt :cautious: Haha. Får se, blir nog hyfsat lugnt ändå eftersom det blir första passet efter sjukdomen :)

*Spark spark*

Skippa att springa och promenera istället? Det är skonsammare mot ben och knän. Kanske köra lite styrka hemma, framför tv:n? :)

Promenerar gör jag och det funkar ju absolut.
Men saknar ändå löpningen lite :p
Köra styrka hemma har jag tänkt hur länge som helst, men det är ju så sanslöst tråkigt! :o

Haha, bara ladda upp med svinbra musik så kommer det bli gutt ska du se:P

mirre: Ja, styrka hemma är så fruktansvärt trist. Men gjorde du inte det ett tag? :)

Mineur, jag lider med dig! Intressant att testa ändå, hur länge tänkte du köra innan utvärdering? :)

Tack för stödet! Känns lite lättare nu, men jag får nog lägga mig på 600 kcal idag och ta mig ett Finncrisp om nån halvtimme, för just nu är jag så hungrig att jag mår illa och är snurrig i skallen...:meh: Märkligt att det kan variera så mycket från dag till dag!

Jag tänkte köra på såhär till slutet av februari, men vi får se hur det blir. Förhoppningsvis blir det lättare ju längre jag håller på, ju mer van jag blir och ju bättre jag blir på att planera och välja rätt mat! :)

KL

Sleepan: När du skrev att du vill vara vältränad (vilket jag slår vad om att du redan är, så det så) när du börjar jobba blev jag nyfiken; hur mycket träning och fitness ingår i själva utbildningen? Har ni någon tid alls i veckan med obligatorisk träning, eller får man hålla efter det själv liksom? Jag tänker att det måste ju vara rätt viktigt att vara i form sen när ni kommer ut i jobbet, och dessutom är det väl ganska mycket sådana krav för att ens bli antagen till utbildningen?

Jag tror absolut att det kommer bli lättare och lättare :) Kör på 600 kcal idag du, vissa dagar är svårare än andra!

Tufft av dig att testa en så hård diet. Lider med dig, men så länge du orkar hoppas jag du uppdaterar hur det går, det är intressant att följa hur man reagerar på en sån diet. Själv hade jag aldrig klarat det, jag blir löjligt otrevlig av att vara hungrig...

Chili och Tassen: skönt att ni båda ska få bli "tillfixade". Hoppas allt går bra, så är ni säkert snart igång igen.

Zasso: har inte ens märkt att du trillat ur tråden. Beror det på att jag inte är så aktiv kanske?

Sleepan: du ska se att det blir bättre och lättare att hitta tillbaka till bra rutiner när du väl kommit i ordning. Men fatta att du är klar med utbildningen nu!!! :)

Styrka hemma är rätt trist, jag lyckas bara när sambon också tränar så vi kan peppa och utmana varandra.

Kl
Blev ett dubbelpass idag. Känner mig härligt mör och go i kroppen, speciellt soma move ger en skön känsla efteråt.
Även om det var segt att vara tillbaka på jobbet igen och det suger att bli deltidssärbo efter ledigheten, känns det rätt bra att vara tillbaka i träningsrutinerna igen.

Chili: Ska vi ta tag i våra liv nu då eller vad säger du? Mindre kakor och julgodis...? :p

Vi säger det tycker jag!
Det finns obskyra mängder julgodis kvar här och jag vet inte riktigt vem som ska äta upp det? Både hemmagjort och köpt, vissa dyrare än andra. Så man känner ju liksom ett slags ansvar... så det inte slängs. :o Ska nog fanemig plocka ihop en påse att ha i jackan och ge till första bästa hemlösa jag ser.

Idag har jag inte hunnit motionera, men planen är en morgonpromenad i morgon! Sen ska jag ha en presentation på distans och plugga så det är väl lika bra att ha det avklarat på en gång.

Mysigt med träningssällskap! Jag har inget sådant i denna stad, försökte ragga lite på addicted men hon har fullt upp med häst och löpning. :p Men nu blir det rehab först!

Övrigt: Känner en person som drog till med simning, träning OCH lång skogspromenad på en dag nyligen. Jag står i valet och kvalet om det är peppande eller bara irriterande att folk kan röra på sig sådär men inte jag. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ 4/3 skadade mitt barn tummen på ett sätt som gjorde att hen var tvungen att sy fyra stygn. Skadan gick ner till benet. Såret har läkt...
Svar
3
· Visningar
538
Senast: Roheryn
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
412
· Visningar
9 380
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
216
Senast: __sofia__
·
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
13 662
Senast: sardellen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur