Beach 2014 del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014 del III

*kl*
Jag vet att många av er läst och kommenterat min tråd på senior och det värmer enormt! :love: Men, för att komma ut lite idag och rensa huvudet så åkte jag till Xtra för en sista invägning innan jul. Mitt mål var ju -20 kg till årsskiftet, och, idag visade vågen på totalt -21 kg!! Så mitt i all sorg är jag jätteglad för mig själv ändå!

Jag såg tråden, jag beklagar sorgen. Jag hade varit helt knäckt i din sits så det du gör är beundransvärt. Kram!!!

Som jag sa i telefon, det är fullkomligt jäkla skitbra att du tappat så mycket på den här korta tiden!

*kl*
Jag vet att många av er läst och kommenterat min tråd på senior och det värmer enormt! :love: Men, för att komma ut lite idag och rensa huvudet så åkte jag till Xtra för en sista invägning innan jul. Mitt mål var ju -20 kg till årsskiftet, och, idag visade vågen på totalt -21 kg!! Så mitt i all sorg är jag jätteglad för mig själv ändå!

Vad fint att du kan vara glad för dig själv trots allt! Jättebra jobbat! :bow: Fast vi inte ens känner varandra har jag haft dig i tankarna till och från sen jag läste din tråd.

Så himla starkt jobbat! Har tänkt på dig mycket sedan jag läste tråden, det är fantastiskt att buke kan ge sådant stöd :love: Ta hand om dig och A!

Jätte kram till dig <3 <3 <3 Tänk på att vi finns här för dig. Ta hand om dig och lilla A nu. Inga förhastade slutsatser nu. Ta det lugnt och ta en dag i taget. KRAAAAM!

*knapp*
Jag har ont i knät på mornarna nu med. :( Det blir inte bättre. Längtar nästan till 16.15 idag. Vill att det ska bli bra! Eller iaf veta vad som är tokigt.

Jag har börjat planera för julen, igår bakade jag lchf-godis så jag har under julen. Jag tänker inte fuska. Det finns för mkt gott som man kan äta utan att det blir fusk.

Känns jätte skumt att inte jobba den här julen. jag skulle ha jobbat julaftonskväll, men får vara hemma istället. Hur gör man när man firar jul? Jag har jobbat tre senaste åren. Jag ska hem till mina föräldrar iaf.

kl

Körde överkropp på gymmet igår, var inte på topp pga begynnande mensvärk men det blev ändå ett helt ok pass. Funderar på att börja med 2-split och varva överkropp/underkropp, vill ju egentligen köra 3 ggr per vecka men i verkligheten blir det oftare 2 än 3.
Blev ridning igår också, så kul när pålle får komma igång mer och mer för igår slängde jag ut lite bommar och skuttade lite :D

Idag hade jag tänkt ta en promenad, men det regnar ganska mycket... Får se om jag tar mig i kragen, vore skönt att komma ut. Maten är katastrof just nu men jag kämpar med att det inte ska gå allt för mycket överstyr, så får jag ta nya tag efter storhelgerna :)

Ninnurur, jag skrev i din tråd om det som hänt men skickar ännu en styrkekram här i beachtråden.

Väldigt bra jobbat med maten och vikten och att du mitt i allt kan känna stolthet och glädje över det du klarat av. Det är nog viktigt att hitta de där små ljusglimtarna och hålla fast vid dom.

Läste din tråd precis och jag beklagar! Halt fruktansvärt:( Grattis till viktnedgången:)

Qelina: Vad bra att du fick träffa en bra sjukgymnast! Hoppas han kan motivera dig lite extra till att gå upp i vikt och få mer muskler i kroppen!

kl

AW igår så blev lite alkohol, samt en del dans:D Mår ganska bra idag iaf, lite trött bara. Ska ladda med kaffe och en hemmgjord snickerskaka sen blir det bröst, axlar och triceps på gymmet.

Fest ikväll igen:p Men får ju passa på, ska jobba hela julen!

Jag tycker du ser ut att ha fått mer rumpa på efterbilden! Och lite mer markerad midja, så nog är det skillnad alltid!!

Kämpa på! Jag hejar på dig!

Ang manlig läkare osv så har jag alltid lyckats få just manliga vad gäller allting. Ögonläkare, sjukgymnast, ansvarig läkare när jag mådde dåligt förra året, tandläkare.. Till och med min gynekolog är en man! :eek: Jag bryr mig inte alls längre... :o

Tack! Försöker inbilla mig att rumpan vuxit lite iallafall :D

Steg precis upp ur sängen efter baksmällan från helvetet. .. att jag aldrig lär mig.

+ ni andra, ni är så fina! Jag känner mig så överöst av kärlek så det är otroligt. Har tack vare buke fått propavan utskrivet också så jag hoppas kunna sova i natt. Har fått ihop totalt två timmars sömn sen igår morse... Kroppen gav upp imorse och jag kräktes upp det lilla maginnehåll jag hade tills jag tillslut bara kräktes luft, men har fått i mig 1½ shake + vatten under dagen. Ska smaka lite mat nu till middagen också. Och sen få sova...

5 km löpning på 30 minuter så inte direkt världssnabbt men det var i terräng som verkligen gick upp och ned konstant så det var rejält jobbigt!

Bra jobbat! Vad roligt det låter, jag vill också springa i skogen men det är bara lera överallt här :(

Kl

För mig blev det ingen promenad, äckelpäckelväder hela dagen. 30 minuter yoga fick jag till i alla fall. Har en rätt dålig dag (mens :angel:) och vill bara ligga i soffan och äta massa skräp... Känner mig som ett bottenlöst hål.

Var in på senior och kikade nu och skrev även där. Fy fan rent ut sagt. :( Skönt att du med viktnedgången fått något positivt mitt i allt det här, stort grattis till att du nådde ditt mål! Nu vill man bara krama om dig, fastän vi aldrig träffats!

Min vad har blivit superbråkig mot mig, jäkla skit! Musklerna är helt fruktansvärt spända och gör varierande ont. Har varit ute och gått en del och behandlat med lite ditt och lite datt. Här försöker man bara ut och gå lite så blir det såhär... *mutter mutter* Det var ju i somras jag fick kramp, tycker den ska ha repat sig nu! Julklapp till mig själv kanske får bli besök hos fröken Naprapat.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ 4/3 skadade mitt barn tummen på ett sätt som gjorde att hen var tvungen att sy fyra stygn. Skadan gick ner till benet. Såret har läkt...
Svar
3
· Visningar
538
Senast: Roheryn
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
412
· Visningar
9 354
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
216
Senast: __sofia__
·
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
13 628
Senast: sardellen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka