Beach 2014 del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014 del III

Jag håller med de andra om att du är en riktig förebild, så himla sunt och fint du verkar se på livet! Du har inte lust att flytta till Skottland och bli PT eller så va...? Du kan få bo i min garderob! :idea:

Vänta här nu, om Zass ska bo i någons garderob så är det i min! :D:D

Jag har inte heller förstått storheten med Finncrisp. Superhårt knäcks typ? Plus att det inte är så mättande, iaf inte i min mage ;)

Men hallå vilken smak ni har :p Jag älskar finncrips! Tryckte i mig ett halvt paket igår :o

KL
Jag köttade lite på gymmet. Har köpt en träningsvecka så jag tänkte försöka vara där 5 gånger åtminstone :) Axlarna behöver verkligen biffas upp lite.

Grattis! =)

Kommer kanske behöva ge upp min... Fortsatt förkyld/virus nånting liknande så jag har ju inte tränat på flera månader och är allmänt svag sedan sommarens krasch... !

I värsta fall så försöker jag köra tjejvasan istället, för nåt lopp vill jag allt vara med på. :)

Grattis! =)

Kommer kanske behöva ge upp min... Fortsatt förkyld/virus nånting liknande så jag har ju inte tränat på flera månader och är allmänt svag sedan sommarens krasch... !

I värsta fall så försöker jag köra tjejvasan istället, för nåt lopp vill jag allt vara med på. :)

Krasch? Vad surt att ha en så lång period av sjukdom :mad:

Grattis, vad roligt! Hårdträning nu då? ;)

Panikträning skulle jag nog säga :p Fy fanken vad dålig skidform jag är i!

Sjuuukt bra jobbat med vikten för övrigt, jag blir nästan lite sugen på att gå och väga mig själv nu för att ha ett ännu mer konkret mål att jobba med... Jag håller med de andra om att du är en riktig förebild, så himla sunt och fint du verkar se på livet! Du har inte lust att flytta till Skottland och bli PT eller så va...? Du kan få bo i min garderob! :idea:

Hahaha :D Nä jag tror jag stannar här i Sverige där jag får sova i en stor säng ;) Vilken fin kommentar, jag blir jätteglad :)

Vad är grejen med finncrisp? Vet att många brukar tala om dem som är i "hälsosvängen" eller vad man ska säga. Jag tycker de ser så goda ut så jag skulle säkert äta dem som godis :D

KL

Nu ska jag ut och pulsera i snön igen. Skönt efter en hel dags tentaskrivande! Behöver tyvärr gå 6 km för att komma ikapp zassoo, lär aldrig hända i det här "snöovädret" :p

Älska finncrisp! :love: Jag kan äta hur många som helst, gärna med färskost på... Totalt livsfarligt!

Tycker det var onödigt av dig att gå ikapp mig :p

Har ju inte heller varit inspirerande väder för längdskidor hittills direkt... tror nog att det är många som ligger efter i antal skidtimmar!! Men vasan är ju en väldigt bra motivation till att köra igång ordentligt!

KL
En timmas Bodystep nu på kvällen, benen är helt slut, men det känns bra. Kommer nog ha träningsvärk imorgon!
Maten går okej, men jag skulle behöva tajta till lite om jag ska gå neråt i vikt och inte bara stå still... Men det känns verkligen som att ju mer man tränar desto nyttigare vill man äta. I alla fall jag! Vill ju inte ha tränat i onödan :p Så jag tänker att det kommer. små steg åt rätt håll tar jag ändå.

Älska finncrisp! :love: Jag kan äta hur många som helst, gärna med färskost på... Totalt livsfarligt!

Tycker det var onödigt av dig att gå ikapp mig :p

Precis vad jag tänkt, jag blir beroende av t.ex. vanligt knäckebröd också och kan äta hur många som helst så finncrisp kanske bara är dåligt.

Och muhaha :p Du kommer nog ikapp, jag tröttnar väl snart som vanligt :cautious:

Men grattis! När går vasan av stapeln för en oinsatt? :angel: D.v.s. hur lång tid har du på dig att träna?

+ Zass: Tack så mycket :D

2 mars :crazy: Jag har stått på skidor hela två gånger det här året. Så lite drygt 6,5 veckor har jag på mig.. Men jag tänkte att from i helg när vädret blir lite blidare ska jag köra ungefär 1 mil/per gång de första passen och så öka med 2-3 km var 3-5 pass. Och så ska jag försöka åka ungefär 5 ggr/vecka och gymma 2-3 gånger.

Grattis!

zassoo: håller med de andra om att du verkligen verkar ha hittat rätt sätt för dig, en bra livsstil och en sund inställning. Du tycks ta hand om dig själv och se till att du mår bra, utan att stressa upp dig om du avviker lite från plan då och då. Du är en bra förebild!

KL
Nu har jag gett mig in i utmaningarna och lagt in en väldans massa grejer på en gång. Det har visserligen mest blivit en höftning på distanserna eftersom jag bara hade skrivit upp tiden. Men jag har funderat lite på var jag gått och hur lång tid det tog och sen gissat lite på hur lång sträcka det kan röra sig om, käckt avrundat till jämna kilometer. Sen i måndags har jag dock snurrat igång min gps-klocka igen. Nu ska jag bara lyckas med konststycket att ha klockan, datorn och sladden på samma ort samtidigt, så kommer det bli exakt på sekunden.

Någon i Uppsala som vill hänga med och testa NMT (nordic military training)? :D Verkar ju svinjobbigt och askul, haha! Funderar lite på att testa ett gratis prova-på pass :angel:

Min första spontana tanke var, det vore kul.
Sen tänkte jag efter, ehm behöver nog komma i form först. :o

:idea: Man borde ju egentligen köra brak varje dag, som när jag gjorde Gu-f.

kl

Jag måste ha Sveriges mest envisa bihåleinflammation. Den vägrar ge med sig. Vissa dagar känner jag inte av den alls, och då tror jag att den försvunnit. Nästa dag är den tillbaka igen.
Tror ni att man vågar träna lite försiktigt trots den? Är inte snorig, har ingen feber, det är bara tryck vid bihålorna jag känner av. Nu menar jag inga tunga vikter eller löpning, utan enkla övningar hemma på matta för att hålla igång lite

Vad jag känner igen det med problem med bihålorna känns som det äntligen släppt nu efter att ha känt av det till o från under november o december.

:D När folk var som sjukast på jobbet och det var stressigt diskuterade jag o en vikarie att vi borde ha munskydd o handskar på när man åker buss här i stan. :rage: Man blir ju så trött på de som hostar och nyser rakt ut, utan att hålla armen för eller liknande.

Kollektivtrafik lär vara en rejäl smittorisk ja! Kanske borde göra som i kina och ha munskydd typ jämt? ;)
Eller ja, det är ju dom sjuka som borde förse sig med sånt egentligen

KL

Alltså... En av gymmets PTs frågade precis om jag ville gå ut med honom imorgon kväll. På riktigt. Inför alla kollegor och gud vet vad. Wääääh!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ 4/3 skadade mitt barn tummen på ett sätt som gjorde att hen var tvungen att sy fyra stygn. Skadan gick ner till benet. Såret har läkt...
Svar
3
· Visningar
544
Senast: Roheryn
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 20 21 22
Svar
420
· Visningar
9 464
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: __sofia__
·
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
13 732
Senast: sardellen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Septisk artrit
  • WE-tråden