Sv: Beach 2014 del III
Hur det går för mig då? Idag åkte vågen upp på vinden, fick välja mellan det och att lämna den till terapeuten, nu ska jag inte väga mig hemma, är totalt livrädd för att släppa kontrollen

Och nu kommer jag inte vägas förrän om 1,5 vecka... Så rädd för vad som hinner hända till dess
Min vikt pendlar ju hela tiden inom ett kilos spann men har i princip stått still i vikt en månad nu. Måste gå upp nu, men nu vill jag inte mer.
Totalt livrädd
Får inte börja träna än heller som jag hoppades på

Behöver tydligen gå upp lite mer i vikt, vill ju börja nu. Vill ha muskler istället för fett. Vill slippa ha ont hela tiden. Och så måste jag dra ner på promenaderna säger dom, har lyckats gå bara 2 timmar idag men rösterna i huvudet skriker att jag lätt hinner ut en gång till ikväll. HJÄLP!?! Någon som kan vara den logiska delen i min hjärna?
Är rädd att jag kommer gå ut i kväll för ångestens skull, mår helt illa även fysiskt av ångesten. Och varje dag får jag sådan ångest att jag inte kan andas av panik när jag äter.
Och sen till råga på allt ändrade min terapeut min målvikt igår, vi har som minimum 4 kg till upp men nu sa hon helt plötsligt att jag behöver gå upp typ 6 eller helst typ 9 kg för att kroppen och huvudet ska bli friskt
Jag går under lite grann, har för mycket att tänka på och oroa mig för även förutom maten.