Beach 2014 del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014 del III

Allt du äter, oavsett vad och när, är bra. :) Jag hade varit tvungen att äta på natten om jag somnat ifrån maten, min mage ogillar att bli för hungrig. Överlag är det ingen fara att äta nattamat då och då, se bara på alla som äter efter krogen. ;)

Blev ett bra pass här också!

- Rörelseövningar
- Raka marklyft 40 kg
- Squats i smith 40 kg (kommer nog köra detta och kanske varva med vanliga, för att stärka upp benen)
- Ass blaster 60 kg
- Benspark 25 kg (ökning)
- Benpress ett ben i taget 32 kg (Mitt vänsterben är sååå mycket svagare :()

Varför skulle det vara farligt att äta på natten? För din del var det bara bra att du åt upp resten :) Ät all mat du ska och lite till med gott samvete du!

Kan det hända något farligt om jag ätit på natten en gång? Visste liksom inte vilket som var bäst att göra, var ju inte hungrig men visste att jag annars skulle missat halva kvällsmelliset vilket inte skulle varit bra.

Vad skulle kunna hända? Du vet ju svaret på det där själv. Allt du äter är bra!

Säger som flera andra Qelina, allt du äter är bra! Har ätit på natten oräkneliga gånger i mitt liv (efter fest, när jag jobbar, om jag är hungrig etcetc) och det har inte hänt något farligt:D

*kl

Kul att så många kör på över helgerna, märks ju att det är eliten som hänger här, hehe;) Själv har jag precis rivit av ett 45 min spinningpass och ska nu duscha och fixa mig för att gå ut och äta mina efterlängtade kycklingvingar (med världens godaste pommes, aoili och chillisås, OMG)!!

Det var jättebra att du åt och tänkte som du gjorde, du behöver få i dig allt du kan :)
Har ätit på natten x antal ggr i fyllan och då har det inte varit bra saker :D så nej det är inte farligt!

Jag vet att man kan äta på kvällen men jag har aldrig ätit på natten förutom kanske ett äpple om jag varit iväg och är så svag att det känns som jag ska svimma eller kräkas av lågt blodsocker och då har jag alltid fått panik av det så det händer typ 1 gång vartannat år, om ens det. Så skönt att höra att flera av er har ätit på natten, nu känns det lite mer normalt! Tack.

Det är jobbigt för jag har ganska livlig "fantasi" så jag ser framför mig som på film hur maten sätter sig på kroppen, bildar fettceller, delar sig och blir fler och fler, känner hur jag växer och hur allt blir mjukt och fläskig och magen liksom väller ut när jag lägger mig så jag känner mig extra tjock och vet inte hur jag ska ligga för att att känna min kropp så lite som möjligt. Känner mig helt enkelt smutsig, äcklig och oren Och jag vill helst röra mig/motionera innan eller efter en måltid och nu hade jag ju inte rört mig på flera timmar och det var flera timmar kvar fram tills morgonen så jag gick ju bara direkt till sängen eftersom jag var ganska drogad och det var mitt i natten.

Men jag får försöka tänka om och se det som en bra utmaning och att jag klarade det. Vara stolt istället för panikslagen. Se det som en träning så att jag kanske klarar att göra det igen om jag någon gång går på en fest, kommer hem jätte sent och är hungrig. Och jag tycker ju inte ni är äckliga eller svaga för att ni äter på natten så varför skulle jag vara det? Ska komma ihåg det ni skrivit om att det är normalt att göra så ibland. Har inte tänkt alls på att folk faktiskt äter på natten ibland.

Tack igen, tror att det liksom blev pricken över i efter den där apelsinen också, var nog inte på topp riktigt och då är det ännu svårare att hantera alla känslor. Har ju väldiga problem med att hantera känslor och känner så otroligt starkt hela tiden och för saker som ingen annan bryr sig om.

Inser nu att det nog var ätstörningen som spökade och att det inte var sanningar. Tänk så låst man kan bli i sitt eget huvud och egna tankar, jag kan inte se utanför min lilla tankelåda ibland.

Haha, jag hör inte till eliten då... ;) Har inte varit på gymmet sen förrförra veckan och kommer inte tillbaka dit förrän efter trettonhelgen. Jag är hemma och har inte tillgång till gym här. Men blir väl lite promenader och ridning, så heeeeelt försoffad blir jag nog inte. Det är ju bara jul en gång om året och att vara hemma är så bra på så många andra sätt, så det gör inget alls.

God Jul på er beachisar!

Haha;)

Kl

Blev en liten sväng på gymet idag iaf, var där vid 8.00 o körde bröst, triceps och axlar. Kunde knappt göra mig iordning nu för det var svårt att lyfta armarna:p fick stötta upp armbågen när jag skulle måla mascara:D

God jul alla!

Haha, ofta det blev träning!
Vanliga gymmet har stängt idag så isf hade jag varit tvungen att gå till 24/7 gymmet, vilket tar en halvtimma (orkar inte värma upp bilen ;) ) så nä, jag gjorde mig lite fin inför julafton för en gångs skull istället :)

Tyst med dig :D
(ja jag är världens lataste människa innerst inne)

(skitduktigt!) Vad blir det?

*kl*
Idag fick jag rida en sväng (igår var det bara dottern som red :D) och även om jag inte orkade så länge så var det skönt att sitta i sadeln igen. Imorgon hoppas jag att det inte regnar så att jag kan få rida ut en sväng! :)

KL

Tänkte ta ett chilligt pass igår. Men gymmet var stängt (kanske har jag redan sagt det?) så nu kan vi säga att i år blir det 0 träning för mig. Blir ett pass högst den här veckan som det ser ut just nu. Nyttigt, jag hade lite ångest över det men känner mig lugnare nu, jag äter och oroar mig inte så mycket och promenerar. Och så rider jag också. Var ute på en uteritt idag, igår var det lite hoppning :)

Så sitter o säckar ihop gör jag ju inte ändå!

kl

Har sett tre personer som varit ute och sprungit idag, jag är imponerad över folk som tränar på julafton!

Haha, jag hör inte till eliten då... ;) Har inte varit på gymmet sen förrförra veckan och kommer inte tillbaka dit förrän efter trettonhelgen. Jag är hemma och har inte tillgång till gym här. Men blir väl lite promenader och ridning, så heeeeelt försoffad blir jag nog inte. Det är ju bara jul en gång om året och att vara hemma är så bra på så många andra sätt, så det gör inget alls.

Oj vad det lika gärna kunde ha varit jag som skrev det där! Jag är i exakt samma sits som du. Har lite ångest över träningsbristen ibland men lyckas oftast kväva den med alla andra må bra-känslor som uppkommer när man är hemma och blir ompysslad! Dessutom har jag blivit hästvakt och kommer alltså att rida en hel del (lyckan är enorm! :bump:), och med tanke på vilken träningsvärk jag har efter gårdagens pass känns det som att det kan räcka rätt bra... Gymmet och jag får dejta framåt mitten av januari istället!

Och ja, GOD JUL alla fina beachare! Hoppas ni har haft världens bästa dag! :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ 4/3 skadade mitt barn tummen på ett sätt som gjorde att hen var tvungen att sy fyra stygn. Skadan gick ner till benet. Såret har läkt...
Svar
3
· Visningar
538
Senast: Roheryn
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
412
· Visningar
9 357
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
216
Senast: __sofia__
·
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
13 651
Senast: sardellen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tar jag rätt beslut att avliva?
  • Vilken ras passar mig?