Beach 2014 del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014 del III

Tack :o själv tycker jag att jag är skitsvag och ser hur töntig ut som helst :D men rom byggdes ju inte på en dag!

*kl
Idag blev det en löprunda på 6 km med en tid på 34.08, en förbättring med en 1.20. Så nöjd!
Dock ätit en semla nu, men det är första fusket på två veckor så det känns helt ok :).

Bra jobbat, kul när man märker framsteg :) klart du ska unna dig en semla, det är ju lördag och allt!

Nu har ju nya gymmet med pass öppnat, jag är astaggad på att testa lite olika pass! Dessvärre ligger de inte klockrent till för mig, skulle helst haft i anslutning till tiderna i skolan eftersom jag inte hinner hem emellan, men så är det. Kommer ju ändå inte gå på pass varje vecka så någon gång ibland får jag anpassa mig :)

Ja, befarar när man kommer till en platå :).

Zassoo: Tack, jag skäms inte längre för att vara ute och springa!
Kul att testa nya pass! Du får recensera sen :)

Fick förresten ont i magen av semlan, inte värt hahah..!

Kl

God morgon, vad står på beach-menyn idag? Jag ska nog gå en promenad om det inte är för kallt, annars blir det lite ledighetsslapp här:)

God morgon! Jag ska också gå en promenad och förmodligen laga en broccolisoppa jag hittat på VVs instagram :D

God morgon bakis som en gnu här idag!

Så det blir nog en prommis senare efter jag fått i mig nåt att äta. Tror inte jag ska sätta mig i bilen och köra till stallet idag :cautious:

Blir nog inte en powerwalk heller utan kör nog lite lugnare men längre promenad...

Här är det jobb på menyn så det blir en promenad och lite hemmaträning ikväll. Har ju tänkt försöka mig på den där armhävningsutmaningen. Tror dock inte jag kommer klara 100, men jag ska banne mig ta mig tillbaka till mitt gamla rekord vilket är mer än dubbelt så många som jag orkar idag. :o

Idag har äntligen träningsvärken börjat släppa från i torsdags, har inte haft sån träningsvärk på år och dar.

Senast ändrad:

Haha jag avundas dig inte! Blir nig lagom med en promenad!
Själv tog jag min första vita helg på läääänge.
Nu har jag vart och handlat och ska göra en brakfrukost till min karl som jag träffat 1 år idag ♥
Det blir glutenfria scones, havregrynsgröt, bacon, ägg och te :)

Sol på min promenad! :love: Så underbart, verkligen feel good-känsla när jag gick där bland snötäckta träd med solsken i ansiktet :love: 5,3 km blev det.

Bakis idag jag med men har planerat ett axlar/trices/bröst-pass ikväll om jag inte är alltför trött och seg:p Ska plugga lite nu först, sen fika hos farmor och sen då gym typ. Haha, blir trött bara av att tänka på det:D

Åh vad härligt det låter!! Även om det varit lite sol här ibland de senaste dagarna blåder det ju alltid så fruktansvärt kallt:cool:

Helt underbart! Första gången på en vecka som solen märkbart har brutit genom molntäcket. Det har inte varit jättekallt här på dagarna, runt -5, men det har blåst och varit himla ruggigt! Så idag fick jag en välbehövlig boost med solsken :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ 4/3 skadade mitt barn tummen på ett sätt som gjorde att hen var tvungen att sy fyra stygn. Skadan gick ner till benet. Såret har läkt...
Svar
3
· Visningar
544
Senast: Roheryn
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
414
· Visningar
9 428
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: __sofia__
·
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
13 732
Senast: sardellen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka