Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
*kl
Idag blev det en löprunda på 6 km med en tid på 34.08, en förbättring med en 1.20. Så nöjd!
Dock ätit en semla nu, men det är första fusket på två veckor så det känns helt ok .
Nu har ju nya gymmet med pass öppnat, jag är astaggad på att testa lite olika pass! Dessvärre ligger de inte klockrent till för mig, skulle helst haft i anslutning till tiderna i skolan eftersom jag inte hinner hem emellan, men så är det. Kommer ju ändå inte gå på pass varje vecka så någon gång ibland får jag anpassa mig
Här är det jobb på menyn så det blir en promenad och lite hemmaträning ikväll. Har ju tänkt försöka mig på den där armhävningsutmaningen. Tror dock inte jag kommer klara 100, men jag ska banne mig ta mig tillbaka till mitt gamla rekord vilket är mer än dubbelt så många som jag orkar idag.
Idag har äntligen träningsvärken börjat släppa från i torsdags, har inte haft sån träningsvärk på år och dar.
Haha jag avundas dig inte! Blir nig lagom med en promenad!
Själv tog jag min första vita helg på läääänge.
Nu har jag vart och handlat och ska göra en brakfrukost till min karl som jag träffat 1 år idag ♥
Det blir glutenfria scones, havregrynsgröt, bacon, ägg och te
Bakis idag jag med men har planerat ett axlar/trices/bröst-pass ikväll om jag inte är alltför trött och seg Ska plugga lite nu först, sen fika hos farmor och sen då gym typ. Haha, blir trött bara av att tänka på det
Helt underbart! Första gången på en vecka som solen märkbart har brutit genom molntäcket. Det har inte varit jättekallt här på dagarna, runt -5, men det har blåst och varit himla ruggigt! Så idag fick jag en välbehövlig boost med solsken
Kropp & Själ
Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...
Islandshäst Det stod i eventet från början om jag inte missminner mig. Jag tävlar på lördagen men funderar på att åka och titta lite nån annan dag med 😁