Beach 2014 del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014 del III

Jaha, har insett det helt optimala att gå från träningsvila och halvkrasslighet till att i helgen vara med på Nike Blast...

Sen såg jag dessutom att jag i något svagt ögonblick har anmält mig till en himla massa skumma danspass... Får se hur detta slutar :D

Kl*

Jag har kommit in i en ond loop, mår riktigt skumt - darrningar, hjärtklappning och allmänt yr. Klassiska symtom på lågt blodsocker, men jag klarar inte av att äta av samma anledningar - allt bara växer i munnen... :(
Dessutom lyckades jag inte somna i natt utan är nu uppe i minst 33h utan sömn - och 3h kvar på jobb och sedan 1h hem med bil... Känns stabilt det här. (Eller inte.) :(

Idag blev det inget jobb, för jag ligger i soffan med benet i högläge.

Som Ninnurur skrev var vi på ett pass idag. Det tog ungefär fem minuter innan jag kände att det blev för stressigt för min redan höga stressnivå. Hjärnan bara pallade inte. Försökte ändå, även fast det bara var kaos i hela huvudet med snabb+hög musik, steg att lära sig och massa folk runtomkring. Det skulle jag inte gjort. Tog inte speciellt lång tid innan ena knät började kännas av, och sen blev det bara värre.
Slutade med ett knä delvis ur led. Kunde lägga tillbaka det själv, och sen tog sig naprapaten en titt. Det är musklerna som ska stabilisera knät som inte fungerar som dom ska, men ingen vet varför.
Så det blev inget jobb idag. Försökte, men det tog bara nån kvart innan det inte gick längre. Var rent vidrigt att köra hem :(

Nä fy fan. :(
Jäkla jäkla knä! Så himla svårt när man inte vet hur man ska förebygga det heller... Krya på dig!

På väg hem från jobbet nu
Svintrött och frusen efter en dag utomhus. Har varit väldigt bra, men kallt.
Så jävla opepp på träning men går inte boka av utan bara att stressa dit, då det börjar 17.
Sen hem och irritera mig på mig själv eftersom jag irriterat mig på att pvn ska iväg på middag. Haha. Blir så trött på mig själv. :p

Ta ut irritationen på träningen! :D

*kl*

Här åks det längd så det står härliga till! Engelbrektshalvan nästa söndag ligger dock risigt till, känner mig inte nära på förberedd inför att åka 30 km. Känner mig helt enkelt för osäker på skidorna fortfarande, men jag håller det öppet.

En bild från dagens spår, var ute i knappt två timmar och livet var allmänt gött. :D

1607118_359442877530732_1269301754_n.jpg

Tillägg: Ungefär 33 timmar loggad träning under januari! Hur fan gick det till? :D

Senast ändrad:

Det gjorde jag. :D Han som håller i zumban varannan fredag är så jävla bra att man går därifrån och är helt lycklig, haha.
Dock blev jag bitter igen när jag kom hem :p

Vad härligt det ser ut! Du är grym som åker längd - det verkar ju apjobbigt! :D

Så, nu slutade jag att vara nyttig. Köpte lite lösgodis på ICA innan, men bestämde mig för att varken äta av det eller öppna min Glossybox förrän lägenheten var städad, maten var lagad, nagellacket borttaget (gellack, ett jävla projekt, haha) och jag duschad. Och det gjorde jag inte heller. Så lite nöjd är jag ändå :p

Knapp

På globen nu med Malin (yew) på Nike Blast. Kommer bli kul och riktigt jobbigt.

Försökte få sömn inatt men arbetsledarjouren ville beordra in mig vid 06 imorse. Gick inte så bra... Men hon väckte ju mig!!

Vad duktigt av dig! Speciellt det där med att vänta med godis/snacks till efter maten är ju det bästa, då är man inte riktigt lika sugen på stora mängder längre :D

Tassen: Jösses! 33 timmar! Hur fördelades dom?
Och det ser så himla härligt ut på din bild!

och kl:
Knät känns betydligt bättre idag. Lite instabilt, men det gör inte ont. Så jag ska ta ipren för att häva eventuella inflammationer i muskelfästena, dra på mig knästöd och sen bege mig in till stan för att pröva på poledancing ändå. Börjar det kännas igen så får jag lägga ner helt enkelt, inte svårare än så :)
Förhoppningsvis ska vi fixa gymkort åt Nixehen också, och då får det nog bli lite armträning inne på gymmet också.

Åh det verkar så himla roligt! Hoppas att du får en härlig dag, och så får du komma med rapport här sen! :bump:

kl

Igår var det dressyr på schemat och det var så jäkla nice! Superduperjobbigt men så värt det när hästen börjar jobba rätt:)

Mindre roligt var att jag hade jätteont i magen hela gårdagen, kändes som mensvärk:( Hoppas inte det kommer tillbaka idag bara...

Duktig du var som stod emot suget tills du gjort duktiga saker och ätit riktig mat! Ibland är det en alldeles tillräcklig bedrift.

*kl*

Vet att jag har frågat förr, men är det nån som har tips på proteinpulver som smakar okej i vatten och inte bara är ettersöta? Star Nutrition är ju så sött så tungan krullar sig... :cautious:

Ingen träning den här veckan heller, förutom lite cykling och lite promenader. Jaja. Nya tag på måndag, då ska jag till gymmet om jag så ska släpa mig själv dit i nackhåren! Maten har varit urusel hela veckan och toppades med AW och indisk buffé igår. Men gott var det!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ 4/3 skadade mitt barn tummen på ett sätt som gjorde att hen var tvungen att sy fyra stygn. Skadan gick ner till benet. Såret har läkt...
Svar
3
· Visningar
540
Senast: Roheryn
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
412
· Visningar
9 382
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
216
Senast: __sofia__
·
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
13 675
Senast: sardellen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Vilken ras passar mig?
  • Kattbilder #10