Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag tänker också att jag inte kommer hinna med så mycket gymmande, så det blir dyra gånger :P Jag ska försöka köra lite hemma men ska nog införskaffa lite vikter så jag kan köra lite tyngre träning för benen hemma. Och sen skaffa bara simkort när det blir dags för den träningen
Jag är ännu en av de där som kan agera "motvikt" när det kommer till träningsmängd
Min motion består för tillfället enbart av promenader med barnvagnen. Idag gick jag i nittio minuter (varav hälften på skogsstig) och det tycker jag är mycket än så länge I normala fall promenerar jag ungefär en timme om dagen. Brukar hinna med 1 - 1 1/2 podcast ungefär. Och jag är skitnöjd med mig själv för att jag faktiskt har börjat röra på mig, för det gjorde jag typ inte innan.
Kropp & Själ
Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...