Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Andningen, att andas lugnt och jämt typ meditationssndas har hjälp massor för mig ocksåFör min del andades jag alldeles för ytligt och okontrollerat, jag blev liksom flåsig direkt. När jag fokuserade på lugna, jämna andetag (typ 4 steg på en inandning eller liknande) så gick det mycket bättre!
GrattisHar blivit absolut noll träning den här veckan, även om det varit mycket fysiskt på jobbet. Men all kraft har gått åt till barn samt budgivning på ett hus (vi vann!!!) och igår när jag tänkte att jag skulle springa så var jag helt febrig av TBE-vaccinet jag tog i fredags
helt färdig mentalt av den här veckan.
Det fick jag med i vintras, när jag sprang längre och på hårt underlag. Byggde ett höftpass med kettlebell och ett gummiband och tycker att det har hjälpt massor! Tänker att det hjälper höften att ha lite mer styrka som stabiliserar.Jag har fått så ont i vänstra ljumsken/höften sen jag ökade på med löpning. Tycker jag ökat på lagom och varit uppvärmd men nu har jag fått återgå till promenader. I förrgår hade jag så ont så kunde knappt komma ut på promenad.
Är grymt imponerad av er andra
Tack SnällaDet fick jag med i vintras, när jag sprang längre och på hårt underlag. Byggde ett höftpass med kettlebell och ett gummiband och tycker att det har hjälpt massor! Tänker att det hjälper höften att ha lite mer styrka som stabiliserar.
Kan leta fram det om du vill testa![]()
Jag var ute på drygt 3 km pw/jogg-runda kl 5 i morse innan jobbet. Kändes inte alls braNej men sov ganska dåligt och det var tidigt och det kändes mest jobbigt inte njutbart pga var inte sugen. Men men, nu är det gjort!
Håller med! Vilka hjältar ni är som tränar på morgonen! Mitt tidigaste är nog när jag ger mig ut i downhill-lederna runt 9.Bra kämpat! Det är inte lätt tidigt på morgonen![]()
Håller med! Vilka hjältar ni är som tränar på morgonen! Mitt tidigaste är nog när jag ger mig ut i downhill-lederna runt 9.![]()