Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har byxor som egentligen är till längdskidåkning på vintern. Från craft kanske?Hej, undrar här om någon har SOC fleece fodrade löparbrallor? Funderar nämligen på att införskaffa mig ett par sådana. Eller om ni har ett annat märke där ni har fleecefodrade löparbyxor. (Är egentligen tänkt att använda i stallet.)
Undrar också om det finns någon som hade kunnat tipsa om vart man kan hitta trekvarts typ harembyxor fast i träningsmaterial. Tycker det är lite drygt under vintern med för tajta kläder under träningspassen.
Tss, vi läser "Kropp, rörelse och hälsa"Jag är kluven i namndiskussionen, tycker ju också att Beach mest låter mysigt. Och även om några har missförstått så kommer det ju ändå in nya kontinuerligt. "Hälsa och träning" känns som en kurs som @cili skulle kunna läsa på utbildningeninte alls så familjärt som det känns nu. Kan förstå att namnbyte kan behövas, men jag tycker fortfarande att namnet ska ha en mjuk framtoning.
-------------------------
Jag känner mig friskare nu, fixar förhoppningsvis ett lugnare träningspass imorgon. Om nu inte den här migränen som tjatar hål i huvudet på mig (bokstavligen talat känns det som) bryter ut på riktigt. Har haft känningar till och från sen i torsdags, börjar bli less på det nu![]()
Jag tror att skorna känner sig lite bortglömda och kränkta härEller så döper vi den till "Mat, träning, hälsa, sjukdomar, skador, tankar, ångest, pepp, motivation, kläder, redskap och löparbyxetråden"
Så att vi täcker upp majoriteten av ämnena, menar jag![]()
![]()
Fan också! Och cyklarna, hästarna, hantlarna, gymmen och alla personliga tränare? Vi är ju kördaJag tror att skorna känner sig lite bortglömda och kränkta härStackars skor!
Alltså beachisar i all ära, men "Beachistråden" känns ganska tramsigtFörresten är det väl Apollos bebis som är Beachis?
(ok inte så mkt bebis längre kanske)
Jag håller däremot med om att vi kanske inte ska ha ett allt för stelbent namn. Hälsotråden låter ju fint, men får man skriva där när man inte är hälsosam?Jag ska klura lite mer på saken.
Fast å andra sidan vore det rätt kul att slå rekord i trådtitellängd (japp det är ett ord, så det så)! Och dessutom vore ju tråden i princip omöjlig att missa... Meeen det kanske finns en gräns på hur många tecken varje titel får innehålla?Alltså, det den här tråden egentligen är är ju "Den brutalt toppenfina pepp- och kärlekstråden där alla får skriva om allt som rör kost, träning och hälsa och alltid blir peppade åt rätt håll av en massa underbara människor". Men den titeln är kanske lite lång.![]()
Den senaste veckan har jag börjat känna mig sjukt trött och jag tror det har mycket med att mörkret börjar komma och att det är få soltimmar. Är det någon som testat om D-vitamin hjälper?