@Trollunge Yes det var den! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan tänka mig det@cili De tar extra bra när en vältränad snygging gör en sällskap![]()
Kan tänka mig det
halvt kl:
Själv tränar jag inte alls just nu. Har fullt upp med att stressa ihjäl mig, ungefär. Förmodligen är det pga stress som knäna gör ont också, för då blir jag slarvig med hur jag använder dom och utsätter muskler och ligament för lägen som borde undvikas.
Försöker ägna mig mer åt psykisk hälsa än fysisk tills vidare, därför blir det mycket bakande just nu. Att baka är nämligen lite terapi för min hjärna, då kan jag koppla bort alla krav, tankar och omgivning och bara fokusera på att mäta, vispa, smaka och undersöka när det är exakt rätt tidpunkt att ta formen ur ugnen. Tror dock att det gör varken till eller från på mitt totala kaloriintag, jag är för stressad för att äta ordentligt (att laga mat är inte ett dugg terapiliknande, för det är jag inte bra på = mer ångest över min prestation).
Har en plan för träningen så snart jag fått nya lägenheten och börjat komma i ordning. Tills dess försöker jag släppa alla tankar på att jag "måste träna". Eller ja, försöker släppa alla måsten öht (utöver skolan då, där jag inte har nåt val) men det fungerar inte jättebra direkt. Det har gått så långt med stressen att jag får spontana näsblödningar nu igen![]()
Är inte alls förtjust i sån mat dessvärreDet låter inte alls bra att ha det som du har det. Har du provat att kombinera bakning med matlagning, typ göra piroger, pajer och liknande?
Hoppas att din kropp inte tar alltför mycket stryk av det hela. Ta hand om dig!
Happ, den här dagen började ju bra... Skulle cykla till jobbet tänkte jag. Kom 10 km, sen gick växelörat av. Det var då ca 17 km kvar till mitt jobb så jag ringde min pappa som turligt nog kunde komma och hämta upp mig. Sitter nu i soffan och försöker få upp värmen igen efter en låååååång varm dusch. Ska lämna in cykeln på helrenovering hos min lbs och sen försöka ta mig till jobbet medelst bil, hoppas att det går bättre....