HeheOrientering är ganska kul, förutom att jag alltid gör åtminstone en stor bom
Vad kul med medryttarhäst! Vad är det för någon?![]()
Äsch så länge det är roligt så.
En äldre dam med mycket energi som ska ridas igång.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
HeheOrientering är ganska kul, förutom att jag alltid gör åtminstone en stor bom
Vad kul med medryttarhäst! Vad är det för någon?![]()
Längesen jag yttrade mig här.. läser i smyg..
Någon som har erfarenhet av dessa (skitsnygga) tights?
![]()
Blonde Destroyer heter märket och det står inte så mycket på deras hemsida, ska maila dem och fråga, men alltid bra att höra omdöme av folk som testat produkten ifråga också ju!![]()
Gick ju sådär att ändra. Men igår blev det en kort skogstur med ganska trötta ben.@zassoo det låter jättekul! Inte så lätt i mörkret.
Igår
Ikväll får jag sällskap med en kompis ut och springa. Det blir en skogstur samt lite styrka efteråt.
Jag är nog en sjuk människa, men jag har faktiskt saknat mockningen...![]()
Fixade en utmaning för november, för det fanns väl ingen sån redan?
Bjöd in de som jag har som vän på endo, övriga får gå via länken:
http://www.endomondo.com/challenges/19038095
Jag är nog en sjuk människa, men jag har faktiskt saknat mockningen...![]()
För mig är det ju drygt två månader utan mockning nu (och ridning på väldigt snedstark häst) och jag börjar redan bli mer jämnstark i axlarna! Det tycker jag är fascinerandeJag saknar också att mocka, har knappt gjort det sedan jag slutade hos medryttarhästen för ett par år sedan. Det är liksom meditativt plus att man får läckra armar![]()
Är du medlem på endo? Annars får du fixa det först, gå sen in på länken så ska det finnas en knapp där det står "Join", då är det bara att trycka på denHur gör man för att gå med? Gick in på sidan, men ser bara sammanfattning av utmaningen?