@Wysiwyg Absolut att man kan kugga även om man pluggar bra! Det har dock aldrig hänt hittills, egentligen vore det väl bra om det hände så jag fick prova hur det känns

Och att det inte är hela världen.
Jag har egentligen inte tänkt på det så, att jag har så mycket. Men nu när du säger det... De flesta jag pluggar med bor i stan i lägenhet, är singel, har kanske något fritidsintresse men inte så mycket mer. Jag har pendling med buss 3-4 h om dagen, häst två dagar i veckan dit jag också åker buss, träningen (där gymmet ligger i stan 3 mil bort vilket gör att jag är väldigt begränsad i när jag kan träna), djuren hemma, huset, sambo, och så plugget då. Jag går upp 05:30 nästan varje dag, å andra sidan går jag och lägger mig senast 22. Men ja... Det blir en del att stå i. Önskar att jag hade en bil, tänk så mycket tid jag skulle få! Pendlingen skulle minskas från 3-4 h till typ 1,5 h. Men det är ju pengarna, vet inte om jag har råd.
Återigen, tack för pepp och stöd! Lite OT i Beachtråden kanske men det är väl sånt här den är till för också
Ikväll ska jag ta det lugnt. Imorgon eftermiddag kommer pappa på besök och så ska vi knata runt någon bana på nattorienteringen. Det blir bra det