@zassoo
Om jag skulle kört helkropp 1-2 ggr i veckan hade jag kört in alla basövningar på båda passen tror jag! Så länge inte passen ligger för nära varann. Men typ benböj, marklyft, bänkpress, chins och dips och sen kanske stöttat upp med "småövningar" eller maskiner som jag gillar
Om det är möjligt på ditt gym (så att det inte är för mycket folk) kan du ju alternera benböj och bänkpress tex så slipper du dötid 
Annars tycker jag din uppdelning låter bra om du ska träna passen nära inpå varandra
Lite bröstövningar också så har du väl med hela kroppen? Sett några tjejer köra en övning jag är lite sugen på (som jag ska göra när jag är lite starkare haha), typ att man står klar för armhävning men med benen i såna låga remmar och så gör man en armhävning, upp igen, fram med benen mot magen, ut, en armhävning osv. Det lär ta på typ hela kroppen 
Om jag skulle kört helkropp 1-2 ggr i veckan hade jag kört in alla basövningar på båda passen tror jag! Så länge inte passen ligger för nära varann. Men typ benböj, marklyft, bänkpress, chins och dips och sen kanske stöttat upp med "småövningar" eller maskiner som jag gillar
Annars tycker jag din uppdelning låter bra om du ska träna passen nära inpå varandra