Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@zassoo ett tips i chinsträningen är att hoppa upp mha gummibandet och sen sänka dig ner igen. Då kan du göra fler repetioner! Så började jag och jag har gått från 1 till nästan 7 fria chins på några månader.
Bra jobbat @Sleepan !
Själv är jag orolig att jag håller på att bli sjuk, börjar känna av halsen. Men ptja, när sambon ligger hemma och snorar så är väl inte oddsen på min sida...
Är på väg till stallet nu i alla fall, ska bli kul. Tror jag rider lite lugnt, han gick ändå hoppträning igår.
Tack!
Tråkigt om du blir sjuk nu igen
Låter ju kanske inte så lovande om S är sjuk dock :/
Hoppas att jag slipper! Försöker undvika att pussa honom på munnen men vi sover ju i samma säng så det är nog kört med smittspridningen ändå![]()
@zassoo, drygt med förkylning, förstår om risken för att du ska bli smittad är rätt stor med förkyld sambo.Jag är livrädd att jag ska bli sjuk igen, mina småkusiner var här i helgen och var duktigt förkylda, och de är så små att de inte riktigt fattar det här med att man kanske inte ska vara uppe i ansiktet på andra människor när man är förkyld. Å andra sidan var de här förra helgen också, och då var det jag som var förkyld, så man kan ju hoppas att det var jag som smittade dem, och att jag alltså redan har haft den här förkylningen.
För min del har veckan inletts med fruktansvärt mycket pluggande, precis när jag trodde att jag började komma ikapp insåg jag att så var inte fallet. Har min första "riktiga" tenta på den här kursen vecka 45, och jag är redan nervös. Träningsmässigt blev det ungefär 40 minuters lugnare promenad med hästen i måndags, och en timmes utritt igår. Gårdagens ridpass kanske inte gjorde så mycket för träningen, men för själen var det precis vad som behövdes, särskilt eftersom vi har haft (stora) problem med att rida ut ensamma, och igår gick hon riktigt fint.![]()
Bra gjort att sticka ut fast det tog emot!Så, nu har jag sprungit! (eller...masat mig fram)
Tack så hemskt mycket @snow för peppen! Det var rätt gött trots regnet, men själva löpningen - not so gött.
Fy fan.
Men tja, det är bara att bita i och fortsätta.
3 km jogging och strax över 2 km promenad.
Ikväll ska jag ut och käka med pojkvän, syster och hennes man. Känns extra bra nu när vi har något att fira!!![]()