@LindgrenV Det är helt fantastiskt att läsa hur mycket bättre du mår nu! Blir helt rörd
Har själv nästan lagt mina spöken bakom mig, så jag förstår vad du gått igenom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mina ben gör sällskap med din träningsvärk, tog mig knappt ner för trappen från lägenheten imorse!Aaahhh träningsvärken!! Hela ryggen, axlar, biceps, triceps, underarmarna, insida/baksida lår och vader... Vad jag gjorde igår? Chins, dips, marklyft. Tömkörning![]()
Nån här som ska besöka Fitnessfestivalen i Gbg förresten? Är lite sugen på att gå nån av dagarna, men inte själv![]()
@Sleepan, jag som inte tycker om att äta mat () har haft en historia med att det istället är väldigt roligt med allt det där man kan äta som inte är mat (med andra ord, allt från godis och chips till glass och kakor), och för min del hjälper det mycket om jag ser till att det inte finns hemma, och jag har även lättare att hålla mig undan om det inte är öppnat. En chokladkaka som ligger kvar i sitt orörda papper får vara ifred, börjar jag äta på den är det kört.