Mineur
Moderator
Alltså är det här stora skador och smärtor-veckan för beachtråden eller? Jag har också lite, hrm, begränsad rörlighet idag då jag har lyckats sträcka eller överanstränga något precis där låret övergår till höft. Det strålar ut i nästan hela högerbenet vilket gör att det gör ont att gå, stå och överhuvudtaget lyfta eller sträcka på benet. Det känns även när jag ligger ner, så till den grad att jag hade lite svårt att sova igår natt då det var svårt att hitta en ställning för benen som var bekväm. Någon som har en idé om vad detta kan tänkas vara? Det gör alltså ont på en område om ca 5x5 cm ungefär en halv decimeter rakt nedanför höftbenet på framsidan av höger ben och det är så pass att jag får halta lite när jag går för att det ska kännas okej. När jag trycker eller masserar svider och bränner det liksom, och smärtan strålar som sagt ut i stora delar av benet - framförallt på utsidan av låret.
Jag har ett PT-pass inbokat idag men har skickat ett sms där jag skrev vad som hänt och att vi kanske kan undvika benen så mycket som möjligt idag. Tänker att det kan vara bra att träna "under uppsyn" av någon som vet vad han gör också, och förhoppningsvis kanske jag kan få en liten hint om vad det är jag lyckats göra med min stackars höft.
Jag har ett PT-pass inbokat idag men har skickat ett sms där jag skrev vad som hänt och att vi kanske kan undvika benen så mycket som möjligt idag. Tänker att det kan vara bra att träna "under uppsyn" av någon som vet vad han gör också, och förhoppningsvis kanske jag kan få en liten hint om vad det är jag lyckats göra med min stackars höft.